Alltså, jag är glad att jag är en jävel på marklyft, för annars hade jag varit KÖRD idag när jag åkte till stallet. Gårdagens storm har kastat iväg både foderhäcken och fårhuset, och eftersom jag har stallet själv blir det ju också automatiskt så att jag får lösa alla problem själv. Sagt och gjort, det var bara krypa ihop i marklyftställning och ta i som en gnu. Men jag lyckades lyfta upp både fårhuset (som låg på sidan) och foderhäcken (som flugit ca 7-10 meter och även den landat på sidan). Så nu står de på plats igen. Dock har staketstolparna runt fårhagen gått av
Usch vad tråkigt och typiskt men fan vad grym du är! Härligt att kunna sköta sig själv.
Och jag sitter här och är onödigt trött. Var ute någon timma på eftermiddagen i fel kläder och blev kall, och galet hungrig. Nu har jag ätit, vilat under filten och druckit en kopp varm choklad. Fryser fortfarande men skulle vilja montera ihop mina nya balkongmöbler. Och gå en promenad. Men jag är trött och fortfarande kall och det är kallt i lägenheten... Urk.