På torsdag, åker efter lunch i morgon!
Spännande!!
Var ska du göra testerna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På torsdag, åker efter lunch i morgon!
Göteborg, så jag ska tydligen dit och..... lokalisera migSpännande!!
Var ska du göra testerna?
Tack!!Spännande @LindgrenV ! Ska hålla tummarna
Jag hade gått dit! Ett extra test kan ju inte skadaVäldigt förvånad zass här. I brevlådan låg en kallelse från Akademiska sjukhuset att jag ska komma dit och göra ett arbetsprov på cykel för att bedöma hjärtat Remiss från min vårdcentral. Jag fick ju göra EKG när jag var där och de såg inga konstigheter och någon remiss till Ackis var det ingen som sa något om. What to do, bara gå dit eller?
Väldigt förvånad zass här. I brevlådan låg en kallelse från Akademiska sjukhuset att jag ska komma dit och göra ett arbetsprov på cykel för att bedöma hjärtat Remiss från min vårdcentral. Jag fick ju göra EKG när jag var där och de såg inga konstigheter och någon remiss till Ackis var det ingen som sa något om. What to do, bara gå dit eller?
Göteborg, så jag ska tydligen dit och..... lokalisera mig
Jag hade gått dit! Ett extra test kan ju inte skada
@zassoo Oj, vad konstigt. Jag antar att du helt enkelt får gå dit, kanske kan du bara ringa och fråga i förväg för att checka med den? Det kanske helt enkelt ingår i rutinundersökningarna av hjärtat.
Vad konstigt!
Bra såklart, att göra test om de hittade något på ekg, men mkt konstigt att du inte fick veta det?
Har bokat in mig på Nordic Wellness träningskonvent på lördag!
4 träningspass (Body Pump, Step Cardio, Body Attack och Grit Cardio.), vilket blir 3,5 timme träning!
Ska på en föreläsning med Mattias Reck (som jag inte vet vem det är ) om Effektiv konditionsträning med, så det känns som en bra dag.
Ska bli jättekul, och jobbigt!
Idag ska vi få se vår nya lägenhet för första gången, äntligen!! Dock 7 månader till den är klar för inflyttning, men ändå
Och sen blir det Crossfit ikväll efter det.
Jäklar, låter intenstivt
kl
Sitter nu med min standard preworkout-kaffe. Ska köra överkropp idag på gymmet, men jag funderar lite på vilka övningar det blir eftersom jag tyvärr har börjat få problem med min armbåge igen (kontorsjobb...). Lite frustrerande att inte kunna träna fullt ut, men jag får arbeta runt det helt enkelt. Jag får värma upp ordentligt, köra lite lättare vikter och kanske skippa pullups helt så ska det nog gå bra
Göteborg, så jag ska tydligen dit och..... lokalisera mig
Väldigt förvånad zass här. I brevlådan låg en kallelse från Akademiska sjukhuset att jag ska komma dit och göra ett arbetsprov på cykel för att bedöma hjärtat Remiss från min vårdcentral. Jag fick ju göra EKG när jag var där och de såg inga konstigheter och någon remiss till Ackis var det ingen som sa något om. What to do, bara gå dit eller?
Idag har jag varit ute och promenerat två gånger. Kan inte låta bli när det är så varmt och soligt som vi har det idag, 22 grader är det nu Har lite saker att göra här hemma nu, men hinner jag blir det kanske en till liten promenad ikväll.