Hemma från en natt i Köpenhamn och vi har ätit en massa kakor. Köpte med oss säkert 12 olika och åt på hotellrummet, haha! Jag kommer även tillbaka till Sverige som en förlovad tjej, killen friade!
Åh vad roligt, grattis! love:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemma från en natt i Köpenhamn och vi har ätit en massa kakor. Köpte med oss säkert 12 olika och åt på hotellrummet, haha! Jag kommer även tillbaka till Sverige som en förlovad tjej, killen friade!
Puh, på 3 timmar har vi nu bytt däck på två bilar, en hästtransport och en släpkärra Om en stund blir det lite yoga tänkte jag, hade funderat på att springa en sväng men det blåser svinkallt och jag har redan varit ute halva dagen så det får bli inomhusträning
Ikväll ska jag utmana mig med att ta extra mycket keso på min kvällssmörgås.Ska äta nu precis och är så rädd att jag inte vet om jag klarar det. Men har satt upp det som utmaningsmål och vill klara det, har ju ändå gott nästan 3 timmar idag också så kroppen borde väl mest bli glad? Kan 1 eller 2 msk extra keso göra något farligt?
Åh, vad bra. Då kanske jag inte sväller upp och går upp massor i vikt av keson. Vill liksom ge kroppen något men inte så mycket att jag går upp i vikt, Har också bröd i ugnen som jag tänker äta imorgon om jag vågar, utmaningsbakning. Hoppas jag kommer våga äta det.Det enda Keso gör för din kropp är bra saker. Jag skulle dock önska att det var 1 eller 2 dl extra Keso...
Åh, vad bra. Då kanske jag inte sväller upp och går upp massor i vikt av keson. Vill liksom ge kroppen något men inte så mycket att jag går upp i vikt, Har också bröd i ugnen som jag tänker äta imorgon om jag vågar, utmaningsbakning. Hoppas jag kommer våga äta det.
Du SKA ju gå upp i vikt! Ska ska ska!Åh, vad bra. Då kanske jag inte sväller upp och går upp massor i vikt av keson. Vill liksom ge kroppen något men inte så mycket att jag går upp i vikt, Har också bröd i ugnen som jag tänker äta imorgon om jag vågar, utmaningsbakning. Hoppas jag kommer våga äta det.
Äsch, det gick inget bra med keson. Jag la på lite extra men som vanligt får jag panik när det väl ska ätas så jag skrapade av det. Nya tag imorgon helt enkelt!
Åh, vad bra. Då kanske jag inte sväller upp och går upp massor i vikt av keson. Vill liksom ge kroppen något men inte så mycket att jag går upp i vikt, Har också bröd i ugnen som jag tänker äta imorgon om jag vågar, utmaningsbakning. Hoppas jag kommer våga äta det.
Jag har väl en hel del av deras tänk kvar när jag väljer mat och vad jag ska trycka i mig, men räknar inte alls utan går på känn. Vikten står ju still så de är väl inte så dåligt av mig iaf.Kan du byta från guldmedlem till något annat medlemsskap om du fortfarande vill ha deras hjälp men slipa bötandet? Låter verkligen super dumt, var går dom pengarna som man böter? Får man tillbaka dom när man är nere på vikten igen? Och så dumt att dom bara går på BMI om du själv är nöjd där du är nu. Borde inte det viktiga vara att du är nöjd? Äter du enligt deras metod och räknar points och så?
Nä, dom går ju enbart på vikten och inget annat. Väger jag för mycket så gör jag det, oavsett om de är 80 kg på en kroppsbyggare eller 80 kg på en fet, kort person. Ja, du fattar.Sjukt konstig grej. Då får man inte gå upp i vikt i form av muskler heller då eller?
Hur mycket av frågor som dessa är anorexin och hur mycket är okunskap? Jag funderar på vad @Tassetass (var det väl? ) skrivit om tidigare att använda kunskap som makt mot ätstörningen. Keso innehåller inget du går upp i vikt av. Okej om frågan hade rört majonnäs (fast din kropp hade nog mått bra av det också).