Längesen jag svarade här..
Jag har kastat min våg här hemma. Står stadigt på 77-78 kg och för en gångs skull så känner jag mig nöjd där. Har en helt annan energi nu än när jag låg på runt 70 kg.
Däremot gillar inte viktväktarna det. Men den största ångesten berodde på just det, måste böta när jag är där då jag inte längre är inom målvikt. Så jag går inte dit längre. Så mår mycket bättre nu och ångesten har lugnat ner sig.
Kör på med Crossfit nu.
Körde 1 timme i Crossfit-boxen igår. Sista 15 min körde vi på en WOD, Workout of the day. 10 overjump Box, 10 deadlift 50 kg, 10 lateral burpees följt av 100 meter löpning. 5 varv skulle hinnas med. Hann precis 4 varv innan tiden var slut. Pulsen har nog aldrig varit så hög och jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Kroppen är död idag men fan va roligt det är.
Kör mycket lyftteknik åxå, alltså.. Varför var de ingen som berättade om Crossfit tidigare?
Huvudsaken är ju att DU är nöjd och mår bra! Skönt att ångesten lugnat sig också, men måste man verkligen böta? Kan man inte ändra sin målvikt?