Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men stackare! Kände att jag inte hade så mycket rätt att klaga på lite halsont längre.... Magsjuka är verkligen hemsk, och influensasymtomen efteråt också. Skönt att du är på bättringsvägen och att det går bra att börja äta så försiktigt!
@Mineur Pojkvän alltså? Har inte hängt med i svängarna men vad glad jag blir för din skull! Det låter som om du har det hur bra som helst just nu.
Tycker det är gött med bilder! Är det bara sallad (grönsaker etc) eller är det något protein i också? Söker också lite matinspiration.
Vad gjorde du för träning hemma? Tråkigt när träningen inte känns bra eller när den är tråkig, men man får inte ge upp för helt plötsligt kommer den där gången då allt bara flyter på och det är hur skönt som helst och man fylls av massa positiv energi!Tack hörrni för pepp, det betyder mycket!
Jag fick ju ihop en halvtimmes hemmaträning igår (som gick skitdåligt och som verkligen kändes sååå trist och dåligt.) men vaknade idag med världens träningsvärk i benen så någonting rätt måste det ju ha blivit.
Jag är egentligen en morgonmänniska men på grund av alla mediciner jag tar är jag seg på morgonen nu för tiden, det var skillnad när jag var yngre. Fast när jag inte mår bra vill jag inte ha de där extra timmarna på morgonen, vill slippa vara vaken så mycket det går och vill gå upp så sent som möjligt, sorgligt men sant. Fast jag vaknar alltid massor av gånger under natten och flera gånger på morgonen innan jag går upp, det som får mig att faktiskt gå upp är min hund.5,5 km powerwalk avklarade. Finns tydligen vissa fördelar med att komma upp tidigt om mornarna.
Shit vilket träningspass! Låter apjobbigt men väldigt effektivt! Den känslan när man verkligen har tagit ut sig max är go tycker jag, och massa endorfiner är belöningen!Jag fick med min min sambo på backintervaller innan lunch idag! Så himla roligt. Vi sprang två steniga och rotiga backar två gånger var, båda var ca 700-800 meter långa (vi har lite backresurser i den här stan lyxigt nog) och tog 4,5-5 min att springa. Blodsmak och mjölksyra ända ut i fingerspetsarna blev resultatet. Väldigt härligt med ett riktigt hårt pass efter en vinter som varit allt annat än bra träningsmässigt. Min sambo är inte lika förtjust i smärta som jag är och låg och kved en stund på toppen efter varje intervall, men nu i efterhand tror jag att han också är ganska nöjd .
Åh vilken dag! Härligt inlägg med många positiva saker! Lycka till på intervjun!Idag gjorde jag comeback på gymmet! Började lite försiktigt eftersom jag inte varit där på ett tag, men kom sedan på bättre tankar och körde på så gott jag kunde. Nu känns det gött i kroppen och i själen, vi kommer få tillbaka mycket på skatten vilket verkligen behövs just nu och jag har blivit kallad till intervju för ett toppenjobb. Dags att förbereda lite för den och sedan blir det promenad i solen och värmen.
Ååhh, stallterapi är ju så himla härligt! Du får försöka lära känna någon med hästar så att du kan åka dit och lukta när det blir kris men tills dess röstar jag för promenad om det är ok väder. Musik i öronen och bara låta benen gå en stund. Gärna i något område med lite mer natur. Det rensar hjärnan bra.Idag är en sådan där dag då jag hade behövt ett stall att åka till. Det hade varit så oerhört välbehövligt att bara åka utanför stan och lukta lite häst, mocka lite skit och rensa tankarna bland hösilagebalarna. Herregud vad fantastiskt det hade varit! Istället sitter jag här mitt i storstan, uttråkad och lite deppig, med absolut noll motivation att göra något åt situationen. Mutter mutter.