@GoLightly @Gotthard
Åh, tack för era svar, vad snällt att ni svarade. Jag ska försöka se till att få i mig det jag brukar äta om även detta alltså räknas som en aktiv dag. Jag ser det inte som det. Hoppas att det blir tid för lite mer promenad under dagen men om det inte blir det så ska jag ändå äta. Kroppen behöver ju mat. Jag kommer ju inte träna jätte mycket agility för just nu har vi fokus på rallylydnad så jag ska bara köra lite för att det är roligt men det blir ju en del springande när man kör agility. Jag önskar att jag kunde äta lika mycket som alla andra men skulle jag göra det skulle jag nog gå upp massor i vikt, min kropp är ju van vid den här mängden den får nu. Och jag skulle också vilja kunna tänka så att jag får äta även om jag inte rör mig, men i min värld måste jag "förtjäna" att få äta och jag måste förbränna allt så jag inte riskerar att gå upp i vikt. Därför blir det ju jätte jobbigt när det är dagar som avviker eller om man blir sjuk.
Just nu fryser jag massor, blir typ alltid så efter att jag sprungit. Men lär väl bli varm igen när jag kör agility. Ska bli roligt, det var länge sen nu! Och hunden tycker också det är kul med agilityn!