Behöver lite stöttning i en sak, jag känner mig som en hemsk vän bara för att jag är sjuk. Jag har inte gjort något fel vad jag vet men min kompis blev så ledsen av att se mig att hon inte ville umgås mer idag
Hon kom hit på spontanbesök och så skulle hon massera lite på mina axlar och då säger hon att det inte finns något kvar av mig, att det bara är ben. Sen när jag står och fixar i köket säger hon att jag ser så sjuk ut, att jag ser jätte sjuk ut och att hon blir ledsen. Då försöker jag trösta henne och kramar om henne och sen så skulle vi gå på en promenad men sen ändrar hon sig och vill inte längre gå promenaden som vi bestämt utan säger att hon vill hem. Jag har väl inte gjort något fel?
Jag hade ju gått upp lite i vätskevikt tidigare i veckan men det är nästan borta nu och totalt sett har jag gått ner en del i vikt senaste tiden. Men det är ju inget jag gör för att såra någon annan. Verkligen inte. Men jag har dåligt samvete och känner mig usel som får folk att må dåligt bara de ser mig
Tänk om alla lämnar mig?