Tack!!Spännande, stort lycka till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!!Spännande, stort lycka till!
När kommer du och gör frukost till mig? Ser amazing ut!Sliter mig från plugget ett tag för att äta och förbereda frukost för resten av veckan - proteinpannkakor med chokladsmak
l
När kommer du och gör frukost till mig? Ser amazing ut!
Idag blev det 1,5h gym med en kompis. Det var kul för han visade mig lite övningar som jag inte provat förut!
Imorgon är jag äääääääntligen ledig efter 11(12? jag minns inte) jobbdagar efter varandra, sedan jobb igen i helgen och framåt. (orkar inte tänka på hur länge framåt dock)
Det låter som ett super härligt träningspass!Träningsglädje deluxe här idag!
Det var så soligt och varmt ute så jag kunde inte med att köra cirkelträning inomhus. Så jag drog på mig springkläder och stack ut i skogen! Var ute i 45 min, höll mig i rörelse hela tiden men första 30 min varvade jag springa, gå och styrkeövningar. T.ex. step-up på sten, armhävning mot träd, utfallsgång, pushpress med lagom tung sten osv Sista kvarten (typ, hade ingen klocka) var det bara löpning som gällde. Och fy vad härligt det var! Kunde bara låta benen gå av sig själva, for fram i skogen och behövde bara tänka på att lyfta på fötterna för att inte snubbla över rötter och stenar. Sista backen spurtade jag, var heeeelt slut efteråt och låg och kravlade i leran Vad jag har längtat efter detta!
Väl hemma kördes jag 30 min yoga with adrienne, först en kvart supertufft för magen och sen resten yoga for runners cool down. En dusch senare känner jag mig lycklig och trött
Håller med till 100%! Vädret gör mycket, och att det är ljust på kvällarna!9,5 km powerwalk avklarade. Älskar vädret, är något mer motiverande att vara ute när det är varmt och soligt.
Jag jobbar i vården, hemtjänsten. Ständigt underbemannade..Usch, vilket schema starkt att orka träna! Vad jobbar du med?