@Luem, För tillfället pluggar jag på distans, så jag är ju hemma om dagarna och äter därför lunch här, men när jag pluggade på campus hade jag matlåda. Dels för att maten som fanns i cafeterian/restaurangen på skolan inte alls föll mig i smaken (och skolan ligger utanför själva stadskärnan, så att ta sig in till stan och äta någon annanstans fungerade inte i praktiken om man inte ville käka i Mcdriven), och dels var priserna rejält mycket högre där än vad en lunch "normalt" sett kostar ute. Har aldrig sett såna överpriser som där.
I somras åt jag på jobbet (cafébranschen). Eller ja, åt och åt. Vi hann knappt äta, så jag levde på glass i tre månader. För det var enklast att bara slänga in i frysen igen om det kom kunder. Kanske inte världens högsta näringsnivå på den dieten dock.
I somras åt jag på jobbet (cafébranschen). Eller ja, åt och åt. Vi hann knappt äta, så jag levde på glass i tre månader. För det var enklast att bara slänga in i frysen igen om det kom kunder. Kanske inte världens högsta näringsnivå på den dieten dock.