Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, det var verkligen en aktiv dag! Förstår att du är trött.Glad påsk allihopa!
Jag är alldeles slut såhär på kvällen. Har både varit i stallet och mockat 7 boxar plus ridit, därefter har jag hjälpt mina föräldrar med veden. Drygt 4,5 timma effektiv tid av bärande, klyvande kastande och staplande... Ryggen är ganska mör. Men jag har fått väldigt god vegetarisk buffé till påskmiddag! Och solen har varit framme nästan hela dagen utom i morse då vädret fick en tillfällig knäpp och tyckte att snö var en bra grej
Jag har ett tips på hur det blir roligare!!! Jag lyssnar alltid på podcasts, laddar ner från sveriges radio och lägger in på min Ipod eller så kan du ha appen SRplay i mobilen. Det finns massor av dokumentärer, intervjuprogram, faktaprogram, populärkultur osv osv. Allt man kan vilja ha. Finns ju andra poddar också. Man märker knappt att man springer när man lyssnar på pod Jag tycker det är jätte skönt att springa runt och lyssna på olika program, känns lite så härJag har ett problem. Jag har ju äntligen börjat springa lite lätt igen. Än så länge är det mest rask promenad med inslag av jogg, men iallafall. Det här är förmodligen tidernas dummaste fråga, men alltså, ni som springer, tycker inte ni att det är tråkigt?
Jag tycker det är skönt, och jag gillar känslan i kroppen och att röra på mig. Och det är skönt efteråt. Men när jag är ute och springer så får jag så tråkigt, jag lyssnar på musik men tröttnar på låtarna innan de är slut. Försöker jag tänka på något så blir jag också uttråkad.
Nu är jag visserligen en sån typ av människa som blir uttråkad väldigt enkelt, även när jag inte är ute och springer. Men jag tänkte om det kanske finns t.ex. nån rolig app? Har hört om någon som heter typ Zombies Run eller nåt liknande, som ska vara någon typ av lek när man springer om jag förstått det rätt. Finns det fler liknande appar? Har ni nåt roligt tips på hur jag kan hålla mig road när jag är ute och går/springer?
@Kiwifrukt Om det inte gör ont att gå så tycker jag gott att du kan ge dig ut på en promenad ifall du känner för det. Jag har för mig att det är bra att försöka röra lite på sig i alla fall när man har nackspärr, för att få igång lite blodflöde så att det släpper lättare.
Jag har ett problem. Jag har ju äntligen börjat springa lite lätt igen. Än så länge är det mest rask promenad med inslag av jogg, men iallafall. Det här är förmodligen tidernas dummaste fråga, men alltså, ni som springer, tycker inte ni att det är tråkigt?
Jag tycker det är skönt, och jag gillar känslan i kroppen och att röra på mig. Och det är skönt efteråt. Men när jag är ute och springer så får jag så tråkigt, jag lyssnar på musik men tröttnar på låtarna innan de är slut. Försöker jag tänka på något så blir jag också uttråkad.
Nu är jag visserligen en sån typ av människa som blir uttråkad väldigt enkelt, även när jag inte är ute och springer. Men jag tänkte om det kanske finns t.ex. nån rolig app? Har hört om någon som heter typ Zombies Run eller nåt liknande, som ska vara någon typ av lek när man springer om jag förstått det rätt. Finns det fler liknande appar? Har ni nåt roligt tips på hur jag kan hålla mig road när jag är ute och går/springer?
Vad spännande! Hur kommer det sig att du kanske ska flytta hit? Och var skulle du i så fall flytta?
Skönt att det gick bra med herr Häst, jag tycker som sagt att du är oerhört duktig som kämpar på! Själv är jag ganska mesig när det kommer till hästarna och tycker det är oerhört obehagligt att inte känna mig riktigt trygg (jag kände mig liksom till och med osäker på vår gamle trygge 26-årings rygg emellanåt, det säger kanske något) så jag är väldigt imponerad av din viljestyrka och ditt mod!
Bra jobbat med bommarna, du är super stark och modig som utmanar dig fast det är jobbigt!
Jag har ett problem. Jag har ju äntligen börjat springa lite lätt igen. Än så länge är det mest rask promenad med inslag av jogg, men iallafall. Det här är förmodligen tidernas dummaste fråga, men alltså, ni som springer, tycker inte ni att det är tråkigt?
@imrahil Jag gjorde så att jag valde att inte springa idag utan tar det imorgon. Har tränat med hunden istället och det har gått jätte bra. Fick något annat än det jobbiga att fokusera på ett tag iaf.
Är så nervös för kvällsmelliset jag ska äta nu, känner mig enormt tjock och som att jag gått upp jätte mycket i vikt och inte borde äta så mycket. Har tänkt att jag ska väga mig imorgon och är jätte rädd för vad vågen kommer visa. Men får försöka släppa det nu ikväll och ta en sak i taget.
Vad bra att du kunde stå över löpningen igår! Hur gick det med kvällsmelliset, fick du i dig det?@imrahil Jag gjorde så att jag valde att inte springa idag utan tar det imorgon. Har tränat med hunden istället och det har gått jätte bra. Fick något annat än det jobbiga att fokusera på ett tag iaf.
Är så nervös för kvällsmelliset jag ska äta nu, känner mig enormt tjock och som att jag gått upp jätte mycket i vikt och inte borde äta så mycket. Har tänkt att jag ska väga mig imorgon och är jätte rädd för vad vågen kommer visa. Men får försöka släppa det nu ikväll och ta en sak i taget.
Har alltid matlåda. Personalmatsalen besöker jag ogärna, det är slamrigt och jobbigt där så jag värmer mycket hellre egen mat i vårt lunchrum. Billigare också och jag får äta det jag vill.Tycker också att det är skönt att påsken är slut nu, mår så mycket bättre av att inte äta så mycket socker.
Så idag är det tillbaka till rutinerna, förberedde matlådor igår så att jag har lunch hela veckan. Hur brukar ni göra med lunch? Köper ni eller tar ni med matlådor?
För mig är alltid hela kylen full av matlådor eftersom jag äter min frukost på jobbet också
Veckans lunch blir två olika sorters biffwok:
Jag är så trött och less.
Äter godis och skit som aldrig förr (måste verkligen skärpa till mig nu när påsken tar slut!) och har inte tränat sen i onsdags.
Varför faan skulle jag bli förkyld igen? Bara en månad sen jag var det sist...
Tänker att om jag börjar äta bättre kanske immunförsvaret skärper till sig igen. Hoppas det.
Känns sååå tråkigt att förmodligen behöva sitta bredvid och titta på om Crossfiten imorn. Kul. Gaah.
Tycker också att det är skönt att påsken är slut nu, mår så mycket bättre av att inte äta så mycket socker.
Så idag är det tillbaka till rutinerna, förberedde matlådor igår så att jag har lunch hela veckan. Hur brukar ni göra med lunch? Köper ni eller tar ni med matlådor?
För mig är alltid hela kylen full av matlådor eftersom jag äter min frukost på jobbet också
Veckans lunch blir två olika sorters biffwok: