Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bettfel, ska korrigera min käke@LindgrenV Vad ska du opereras för?
Ja! Det här klaffar så himla bra faktiskt! Förhoppningsvis får jag också sjukpenning från arbetsgivaren under sjukskrivningen också, chefen skulle kolla upp det nästa vecka Är lite längre sjukskrivning än jag tänkt (4 veckor) och då är det nada fysisk ansträngning som gäller (får inte ens snyta mig...) men får börja promenera efter en vecka om jag känner mig tillräckligt kry. Så jag ska försöka knalla så mycket jag orkar då, och försöka utnyttja sjukskrivningen som så mycket semester som möjligtSkönt att du äntligen fått ett datum! Då borde du va rätt okej inför en eventuell kursstart i höst va?
Glad påsk fina ni! Hur spenderas påskaftonen? Jag inledde dagen med att äta lite påskchoklad () och ska snart ge mig iväg för att gymma med en kollega vilket jag är mycket peppad på. Fåglarna kvittrar utanför fönstret, solen kikar fram lite då och då och det är en allmänt härlig dag!
Glad påsk fina ni! Hur spenderas påskaftonen? Jag inledde dagen med att äta lite påskchoklad () och ska snart ge mig iväg för att gymma med en kollega vilket jag är mycket peppad på. Fåglarna kvittrar utanför fönstret, solen kikar fram lite då och då och det är en allmänt härlig dag!
Glad påsk!Glad påsk fina ni! Hur spenderas påskaftonen? Jag inledde dagen med att äta lite påskchoklad () och ska snart ge mig iväg för att gymma med en kollega vilket jag är mycket peppad på. Fåglarna kvittrar utanför fönstret, solen kikar fram lite då och då och det är en allmänt härlig dag!
Glad påsk själv! Är du kvar i Skottland? Inkluderar brittisk påsktradition också godis?
Jag har börjat påskafton med att springa en dryg timme i skogen med en kompis. Soligt och jättemysigt! Nu sitter jag och äter smoothie och kanelbulle till lunch och i eftermiddag ska jag till stallet och rida. Förhoppningsvis våga jag trava lite bommar med pålle - har longerat honom över travbommar två gånger denna vecka och han har varit jätteduktig, så idag hoppas jag att mitt psyke är starkt nog att göra det uppsuttet. Vi snackar babysteps och mental träning här, men bättre än inget.
Såhär har jag spenderat min påskafton
Annars blir det nog inget speciellt idag, det är inte många som firar påsk här. Jag ska nog göra i ordning en schysst räksallad med ägg ikväll och sen dela en Ben & Jerrys med sambon.
...oooch nu är påskägget helt slut
Åhå, anar jag en till Storbritannien-bo i tråden? Du och jag och @GoLightly får snart starta en egen tråd Twirl är ju för övrigt löjligt gott, prova (eller inte) Twirl Bites också om du inte redan gjort det!
Jajemen, jag är fortfarande här! Britterna firar inte påsk sådär fasligt mycket överlag, utan det enda tecknet är typ att alla affärer fylls av påskgodis... Så ja, godis är definitivt en stor del (den enda delen, enligt många) av firandet! Dock inga svenska påskägg såklart, utan här är det stora chokladägg av all de stora tillverkarna som gäller. Chokladägg fyllt av Maltesers, chokladägg fyllt av Smarties, chokladägg fyllt med Snickers/Mars/Twix etc...Och så det här, som är typ det godaste som finns. Som jag önskar att jag aldrig smakat det! Det var ett sådant jag åt i morse
Hur gick det med pållen? Du är så himla duktig som kämpar och utmanar dig själv, och du tänker så klokt kring det tycker jag! Jag hoppas att du inser det själv och passar på att vara lite stolt över dig själv också.
Jajemen, jag är fortfarande här! Britterna firar inte påsk sådär fasligt mycket överlag, utan det enda tecknet är typ att alla affärer fylls av påskgodis... Så ja, godis är definitivt en stor del (den enda delen, enligt många) av firandet! Dock inga svenska påskägg såklart, utan här är det stora chokladägg av all de stora tillverkarna som gäller. Chokladägg fyllt av Maltesers, chokladägg fyllt av Smarties, chokladägg fyllt med Snickers/Mars/Twix etc...Och så det här, som är typ det godaste som finns. Som jag önskar att jag aldrig smakat det! Det var ett sådant jag åt i morse
Hur gick det med pållen? Du är så himla duktig som kämpar och utmanar dig själv, och du tänker så klokt kring det tycker jag! Jag hoppas att du inser det själv och passar på att vara lite stolt över dig själv också.
Åhå, anar jag en till Storbritannien-bo i tråden? Du och jag och @GoLightly får snart starta en egen tråd Twirl är ju för övrigt löjligt gott, prova (eller inte) Twirl Bites också om du inte redan gjort det!