Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag trivs jättebra! Förra träningen satte han igång soundtracket för tyska barbapapa i högtalarna och sade "Jag jobbar här, jag bestämmer" och dansade någon form av Quagmire-inspirerad dans framför mig. UrkulLåter som en bra PT det där @LindgrenV!
Hoppas det går jättebra på testerna!
@zassoo, härligt att ridning kändes så fin idag!
Ja, jag trivs jättebra! Förra träningen satte han igång soundtracket för tyska barbapapa i högtalarna och sade "Jag jobbar här, jag bestämmer" och dansade någon form av Quagmire-inspirerad dans framför mig. Urkul
Haha I know. Alltså. Det är som en humorshow att tränaHahaha, wtf?
Idag har jag Crossfitat! En vecka sen sist, så det var gött!!
Började med hopprepsuppvärmnkng.
150 hopp - 50 sit ups - 120 hopp - 40 sit ups - 90 hopp - 30 sit ups - 60 hopp - 20 sit ups - 30 hopp - 10 sit ups. Kul uppvärmning.... Not
Sjuka skavsår vid svanskotan av ovan sit ups. Haha. Sved som faan i duschen.
Resten av passet var jättebra! Och jobbigt!
Haha, jag tycker att det lät rätt kul. Blev sugen på att köra det i morgon minus skavsår
Gött med en sån PTHaha I know. Alltså. Det är som en humorshow att träna
Joru, jag känner mig hemskt hurtig när jag kliver in på gymmet innan 7. Det är delvis praktiskt och delvis en fixidé då jag fått för mig att det bränner mer innan frukost. xD@Nixehen Vad duktig du är som tränar innan frulle!
Jag gick på medicinsk fotvård en gång, hade fått en förhårdnad som gjorde jätte ont och inte gick att fila bort själv. Kändes jätte konstigt att göra något snällt mot mig själv. Och jag skämdes ihjäl för mina fötter, har fått för mig att fötter är äckliga. Men jag antar att dom som jobbar med det inte tycker det Var tvungen att fråga hon som fixade med mina fötter om de var äckliga men hon var snäll och sa nej Men tror faktiskt det är bra att ta hand om sina fötter ordentligt, dom ska ju ta en runt på alla tokigheter man vill hitta på!Känner mig äntligen tillräckligt frisk för att träna! Har lite snor kvar i systemet men det brukar vara helt OK när det gäller mig. I förmiddags tog jag och pålle en promenad (idag var han inte alls öm längs ryggen, kändes skönt!). Vi gick fem gånger upp för en liten kulle i närheten. Pålle ville hellre fika (=äta lingonris) men jag peppade honom så gott jag kunde . Nu ska jag springa en kortis och efter det ska jag på medicinsk fotvård (!). Har aldrig varit på det men jag sliter ganska hårt på mina fötter och har mycket förhårdnader, vinda naglar och gamla fula blåsor, så jag tänker mig att lite kärlek från någon som är intresserad av fötter (!!!) kommer få dem i bättre skick.
Det lilla extra som det sägs att man förbränner är så lite att det inte är något att räkna med,så om du egentligen vill träna efter frukost så gör det. Kan ju också vara så att man förbränner mer efter man ätit för att man har mer energi i kroppen och orkar ta ut sig mer. Tror man ska göra det som man själv trivs med helt enkelt så föredrar du att träna innan du äter så fortsätter du så klart med det men skulle du hellre äta innan så är det lika bra det ocksåJoru, jag känner mig hemskt hurtig när jag kliver in på gymmet innan 7. Det är delvis praktiskt och delvis en fixidé då jag fått för mig att det bränner mer innan frukost. xD