Njuuut för tusan kvinna, det är bara våffeldagen en dag om året!
Ehm, inte hos mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Njuuut för tusan kvinna, det är bara våffeldagen en dag om året!
Vilken härlig inställning du har! Jag hoppas att jag kommer dit jag också, och motivationen bara ökar. Igår slutade jag äta fast det var gott, för jag var ju inte hungrig längre. Det var första gången på länge! Laddar för kickstart med shakes snart, måste bara ta mig igenom påsken förstAngående spegel vs foto:
Om jag tittar på foton från ett par år tillbaka så kan jag känna "men varför kände jag mig inte fin, jag var ju ashet?"
Men jag ser inte nån direkt skillnad mellan spegel och bild idag, mycket beror på ljus och posering tycker jag.
Märkte dock på bikinibilderna från Gran Canaria att jag är ju faan snygg och har en schysst kropp! Större ben än vad jag alltid har tänkt mig men om man springer, promenerar samt rider så blir det liksom så, man springer inte för att få smala ben Och benen gör att jag ser stadig och musklig ut
Vilken härlig inställning du har! Jag hoppas att jag kommer dit jag också, och motivationen bara ökar. Igår slutade jag äta fast det var gott, för jag var ju inte hungrig längre. Det var första gången på länge! Laddar för kickstart med shakes snart, måste bara ta mig igenom påsken först
Jag våndas faktiskt inte på det sättet, jag vet bara att det kommer bli god mat och mycket godis (fem barn på samma plats ). Så det känns liksom som en sista grej. Jag vill komma igång nu idag men vet att det inte är någon idé än. TypVåndas liksom du över påsken
På aeorobicsen i tisdags så stod jag framför en spegel och tyckte jag såg jäkligt fit och hurtig ut (fast jag vet att fallet inte riktigt är så!) Kanske beror på känsloläget just då eller nåt...
Jag våndas faktiskt inte på det sättet, jag vet bara att det kommer bli god mat och mycket godis (fem barn på samma plats ). Så det känns liksom som en sista grej. Jag vill komma igång nu idag men vet att det inte är någon idé än. Typ
Sådär är det ju nästan jämt tycker jag, att man påverkas av hur man mår och vad man gör. Klart jag känner mig snyggare och mer vältränad efter ett bra träningspass i fina träningskläder jämfört med efter en kväll i soffan i säckiga mjukisbyxor
Åhhh har tryckt i mig ett halvt paket toffifee, av ingen anledning.. Fick ett paket av en kompis förra veckan och hittade det hemma nu, var så himla sugen. Min jävla självdisciplin!!! Jag liksom försökte resonera mig fram till att det går emot allt jag vill men suget bara tog överhanden! SUCK! Så svagt