Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sleepan Nice! Jag älskar våfflor!
Tror jag ska hoppa på 30 dagar yoga med Adriene snart. Känner att jag verkligen behöver det, och att det kommer göra mycket både för mitt mående och för min kropp. Och för Crossfiten, inte minst!
Finns så mycket där som skulle vara mycket lättare om jag var mer rörlig och med bättre kroppskontroll
Do it! Jag har börjat om igen Behöver ju inte vara varje dag heller.
-------
Angående våfflor så blev det inga här. Kanske till helgen som brunch?
Hänger det ihop med träningen? Fryser ni efter att ni sprungit?
Ni glömmer väl inte att våffeldagen är idag? Mina våfflor är på g!
@Kiwifrukt och @Emtherlia och @Tassetass Tack för era tankar och råd. Jag duschade varmt när jag kom hem från löprundan men det hjälpte inte. Nu börjar jag bli lite varm igen under alla filtar och tröjor. Elfilten är en gudomlig uppfinning Det har nog lite att göra med att jag måste ha ganska tunt med kläder när jag springer så den första sträckan när jag går med hunden hinner jag bli kall. Och sen efter träningen är det kanske som Tassen skriver att det gått åt en massa energi till löpningen så det inte är så mycket kvar till att värma upp kroppen. Men jag tror inte löpningen bryter ner kroppen nu faktiskt, jag orkar att springa 3 gg/vecka och öka på tiden också. Idag kände jag mig så stark och pigg i kroppen.
Ikväll ska jag sova tidigt så jag tar mig upp vid kvart över fem. Blä
Jag står fast vid att du borde lägga ner löpningen. Jag vet att du älskar att springa, men allt man älskar är inte bra för en.
Ställer mig bakom det varje dag i veckan.
Ställ dig bredvid, annars syns du inte.
MVH två veckor kvar till förlossningen...
Ställ dig bredvid, annars syns du inte.
MVH två veckor kvar till förlossningen...