Ja, knän är träliga, de påverkar ju så mycket, även när man går, det går ju liksom inte att gå utan att använda knäna. Hade tänkt springa idag istället men får vänta ytterligare en dag. Imorgon ska jag till gymmet och brukar värma upp med att springa lite kort, ca 15 minuter men går det bra kanske jag springer lite till. Har en förhoppning om att löpbandet kanske går bättre för att jag slipper springa på hård asfalt. Men vi får se, kanske inte blir något imorgon heller. Knäna kanske behöver längre vila och mer rehab innan de är redo för att springa.Så tråkigt med krånglande knän!
Dock påverkas ju även de av för lite mat och för mycket rörelse...
Du promenerar minst 14 timmar i veckan, och det är nästan 2/3 dag. Det är JÄTTEMYCKET, eftersom det är varje vecka. Din kropp är trött, även dina knän.
Du skulle nog behöva väldigt, väldigt mycket mer vila än du vill ge dig...
Kram!
Ja, det blir ju minst 2 timmar per dag och oftast mer, idag kommer det t.ex. bli ca 3 timmar promenad.Men jag är väldigt trött idag, gick och la mig efter frukosten och kom inte ut med hunden förrän vid ett (hade varit ute och rastat honom kort innan frukosten så klart).