Nä, med chins har man handflatorna mot sig och med pull ups handflatorna från sig (och oftast ett bredare grepp). Eller har jag också rört ihop det nu?
Nej det låter bekant nu när du säger det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, med chins har man handflatorna mot sig och med pull ups handflatorna från sig (och oftast ett bredare grepp). Eller har jag också rört ihop det nu?
Pull ups är väl samma sak som chins, armhävningar är push ups
+ @cili
Ja jag förstår inte riktigt varför man måste rättfärdiga nånting in absurdum för att man lägger mycket pengar på det, när det är något hälsosamt som gör en glad och till en troligtvis trevligare kollega i längden...
Angående att folk har synpunkter. Det har de på allt. Alltid. Man kommer tyvärr inte ifrån det. Som flera andra redan tagit upp är det hur mycket folk som helst som anmärker på att jag har häst (och då tränar och tävlar ju inte jag med min, så vi håller kostnaderna nere så gott vi kan), och är det inte hästen är det bilar, klädstil, inredning eller vad det nu är folk har synpunkter på. Jag förstår inte riktigt det roliga med att kommentera andras livsval, du behöver ju inte leva deras liv om du nu stör dig på val de gör, typ.
27 min snabbare på Vasaloppet
Alla som svarade mig: Tack
Jag bryr mig inte särskilt tmycket vad folk tycker om min träning, för jag tycker det är kul och kör på!
Passet idag var svinjobbigt.
Avslutade med 500 hopp med hopprep, 1 km rodd, burpees med medecinboll och där man skulle gå upp på en låda, avslutade sedan med 500 hopp till.
Sen var jag trött.
Tur att du inte slog dig! Och tur att hon var så lugn när jag red!Jag ramlade av Vårkänslor och jätteblåsigt fick Dundertunnan att explodera... Och jag red barbacka med långa tyglar Men jag fick det på film - hade med min GoPro! Jag garvade hela vägen hem... Vi stötte på en räv också! (Och min första reaktion var att yla när jag såg den )