Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja jag med! Därför jag undrade, stolcykeln är så mycket bekvämare och känns inte lika jobbig...@Piek - har ingen aning om för-/nackdelar men jag halkar alltid ner i stolsvarianten
Jag skulle gärna vilja få lite mer rumpa, är det någon som har någon bra övning att tipsa om? Det jag kör idag är en del Sumo Squats. Annars har jag svårt att hitta bra övningar som känns i rumpan
Upp som en sol, och så platt ner på marken igen.
Fick ett meddelande från läraren som har hand om den där skitkursen med grupparbetet som sket sig. Nu har hon plötsligt ändrat sig och säger att jag ska göra om allting i höst. Vi som bestämt att jag skulle göra det där arbetet nu i vår, jag som redan skickat in ersättningsuppgifter för missat seminarium (och fått dom godkända!), jag som redan gjort hälften av vad grupparbetet gått ut på. Nu ska jag behöva göra om det i höst, med klassen under mig, samtidigt som jag läser vår utbildnings tuffaste termin med tentor varannan vecka. Det kommer inte vara praktiskt genomförbart, jag kommer inte kunna anpassa mitt schema efter en helt annan klass och göra ett vettigt grupparbete med dom.
Yogan gick skitdåligt p.g.a. det där (fick meddelandet när jag var på väg dit). Kunde inte slappna av alls, inte gå ut ordentligt i några positioner. Hjärnan känns helt överkörd, jag fixar inte mer stress nu. P.g.a. det här stresspåslaget är synen påverkad. Finns en svart prick i högra ögats synfält, som inte varit där förut. Vet inte vad jag ska göra längre. Varje gång jag frågar om hur kursen ska lösas så lägger hon till saker jag ska göra, och nu ska jag då tydligen göra om allting.
Det där låter som mig ungefär Jag känner mig alltid tjock och inte ens när jag hamnat på sjukhus för att jag varit döende ett flertal gånger har jag kunnat se att jag varit smal. Jag har vissa platser på min kropp som jag är särskilt besatt av och det är t.ex. magen, armarna och benen (alltså typ hela kroppen inser jag när jag skriver det), ungefär som att du hakar upp dig på det du ser som valkar på kroppen, jag brukar stå och titta på kroppen ur alla möjliga vinklar men blir aldrig nöjd och precis som du så äcklas jag av min kropp så ibland klarar jag inte ens att spegla mig. Lite nöjdare har jag känt mig när jag fått på mig mina små kläder och vissa dagar har jag sett att jag inte är jätte tjock utan ganska normal, men smal har jag haft svårt att se mig som. Nu när jag gått upp så mycket i vikt ser jag mig som enorm hela tiden och längtar efter att känna mig smal.Det är skönt att ha mitt excelark att gå tillbaka till när det känns som att ingenting händer och jag känner mig fetare än någonsin. För där står det svart på vitt att så INTE är fallet. Svart på vitt står det där att jag gjort mig av med 98,5cm fett på mina 9 mätpunkter. Och det är mycket. Det är faktiskt så att kroppen är 14% mindre nu. Och jag har faktiskt bara 43cm kvar till mitt ursprungliga mål.
Det borde vara dags att vara stolt över mig själv, över min kropp som är snäll nog att inte lämna överskottshud utan snällt och fint dra ihop sig. Men istället klämmer jag varje kväll på alla de valkar som ännu finns kvar. Äcklas över den feta människan jag ser i spegeln. Som är fetare än hon någonsin varit.
Kommer jag någonsin bli nöjd?
Du kommer klara dig bra! Om en annan skulle gjort det där däremot Klarar inte mycket av nåt ju Måste verkligen komma igång med jogging igen nu när snön är väck! Har en plan på att köpa en joggingvagn till dottern, då måste jag gå/springa minst ena vägen till dagis varje dag tänkte jagHaha, en kompis som är ryttare och pluggar till idrottstränare har castat mig för att göra fysprofil för ryttare imorgon och på onsdag. Det innebär att jag ska köra maxtest i chins, dips, knäböj, brutalbänk, bänkdrag, squat jump samt springa ett Coopertest (3000 m). Looolz, jag är typ sämre tränad än någonsin just nu i typ allt utom kanske längdskidåkning . Men men, det kan ju vara kul att maxtesta sig lite, haha.
Gilla resultatet, inte att du känner dig missnöjd.Det är skönt att ha mitt excelark att gå tillbaka till när det känns som att ingenting händer och jag känner mig fetare än någonsin. För där står det svart på vitt att så INTE är fallet. Svart på vitt står det där att jag gjort mig av med 98,5cm fett på mina 9 mätpunkter. Och det är mycket. Det är faktiskt så att kroppen är 14% mindre nu. Och jag har faktiskt bara 43cm kvar till mitt ursprungliga mål.
Det borde vara dags att vara stolt över mig själv, över min kropp som är snäll nog att inte lämna överskottshud utan snällt och fint dra ihop sig. Men istället klämmer jag varje kväll på alla de valkar som ännu finns kvar. Äcklas över den feta människan jag ser i spegeln. Som är fetare än hon någonsin varit.
Kommer jag någonsin bli nöjd?