Beach 2014 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag tränat! Tjohej!
Känns som att det var evigheter sen jag gymmade (vilket är någorlunda sant) så det kändes fint att vara tillbaka. Körde ben och mage (av den enkla anledningen att jag hade träningsvärk i en halv vecka sist och vill inte sitta på ett flygplan och ha svinont på fredag :p).
50 min blev det vilket jag är fullt nöjd med!

Tog rejäl sovmorgon också, sen hallonkvarg, gym och nu shake. Sen tycker min app att jag ätit protein så det räcker för idag, haha.

För övrigt har livet börjat ordna upp sig. Boende i Helsingborg är löst, blir inneboende men tjejen verkar jättebra! :)
Dessutom nära havet och enligt en säker källa så är det en mycket bra adress. Fint!

Ikväll ska jag dessutom ut och käka med min syster och även min mamma som är på besök i Götet. Och på fredag - MALLIS!! :D

Inga kommentarer ;) nytt försök i natt igen. Men jag har dragit ner i alla fall. Får nog bli nedtrappning den här veckan och helt stopp nästa vecka. Max 3 kex i natt det lovar jag!
Men jag ska prova en ny taktik ikväll. Äggsmörgås, kanske en questbar och så en stor shake bcaa att smutta på under natten om jag blir sugen. Äta mindre, dricka mer. Värt ett försök i alla fall ;)

Jag är så jädra grym!!
5 km på gåbandet, powerwalk med inslag av jogging. Snabbare än min tid på Vårruset, woohoo! Drog av ett grymt gympass efter det, kände mig hur stark som helst!
Igår vägde jag mig, vågen stod på 84 kg. Mindre än 10 kg kvar mot målvikt på 75 kg.
Det går bra nu, Woop woop! :banana:

Nu har jag svettats mängder på ett cirkelträningspass och fått erbjudande om att följa med PTn på olika pass som hon ska ha på sats. Är sugen på att testa spinning på lördag men vet inte om jag kan få barnvakt.

För övrigt är det nu en dryg timme tills intervjun! :crazy: :bump:

:banghead:
Män i grupp som älskar det bekväma med att vara män i grupp... Jag orkar inte.
Däremot får jag tillfälle att dra fram mitt bästa latinska ordspråk, och det är ju kul: Asinus asinum fricat. ;)

Haha, jag gillar citatet ;). Men ja, man kan ju bli galen för mindre än vad som uttrycks i den där tråden.

Jag hade några år då jag i princip bara umgicks med cykelkillar och jag kan väl säga att min världsbild då var något... förvrängd. Förvisso finns det extremt vettiga grabbar också, såklart, men jag är så glad att jag nu för tiden även umgås med asgrymma tjejer. Jag var väldigt föraktfull mot allt som jag klassade som feminint; helt klart färgad av min omgivning.

Två Welsh springer spaniels :D :laugh:

Ååååh min farmor och farfar hade en welsh springer spaniel när jag var liten; min mest älskade hund någonsin :love:. Så gudasnäll mot oss jobbiga ungar (mig och min lillebror). Blir fortfarande glad när jag ser sådana och påminns om honom!

@Sleepan och @WS6: Jag tycker bestämt att vi får styra upp en liten beach-buketräff i Hbg när Sleepan hittat dit! Inte för att jag bor där, men det är ju inte direkt långt om man säger så... Shit vad kul det vore! :bump:

@enjoyable: Jaa, du är verkligen grym! Bra jobbat tjejen! :banana:

KL

Jag fick mitt efterlängtade gympass igår, och det var precis sådär skönt som jag hade förväntat mig! Värmde upp med 1 km på löpbandet, sedan 10 minuter crosstrainer och sedan cirkelträning med fokus på core och armar. Chest press, russian twists, single arm rows, bicep curls, situps med 5 kg hantel, armhävningar, jack knives, shoulder flys och bicycle crunches blev det. 3 sets med 10-12 reps av varje och varierande vikter. Kändes bra, och idag klagar både axlar, mage och triceps över livet. :D

Idag vila och imorgon gym igen. Tänkte testa att köra ett av de förinställda programmen på en cross trainer, där var något som hette "Random Hill" som lät rätt spännande. Sedan blir det lite mage också, bara för att det är det jag känner störst behov av att träna när jag ätit mycket eller "tjockat mig" på annat vis. Kanske inte bästa anledningen, men whatever! :p

Jag har varit förkyld i 1,5 vecka nu men nu verkar det äntligen bli bättre. Bäst det för på lördag ska jag simma Vansbro-simmet och det tänker jag inte missa :P

Var på ett corepass idag.

Nu har de släppt startplatsen för adventure racet! Det blir högst uppe på Orsa Björnpark! Nu måste jag försöka lista ut vart det bär av sen. Första sträckan är 16 km löpning vilket borde innebära en hel del utförssträckor.

Hej! Jag är dålig på att hänga med i tråden. :p Hur går det för er alla? :)
Jag har tappat mina synliga magmuskler och lagt på mig mer fett till följd av den diet av skräpmat/godis jag ägnat mig åt senaste tiden (kantat av rejält mycket ångest för att jag äter sånt, med andra ord dubbelt dåligt).
Har knappt tränat ett jota på en hel månad, för jag har varit golvad av en envis bihåleinflammation som orsakat huvudvärk, yrsel, illamående och feber. MEN!! Igår var jag till läkaren och fick diverse mediciner så nu jäklar ska den väck!

Ska återintroducera sallad i mitt liv och låtsas att jag tycker om det. Och säga hejdå till mina älskade ahlgrens bilar (som jag visserligen förätit mig på och knappt vill se igen).

Haha, jag gillar citatet ;). Men ja, man kan ju bli galen för mindre än vad som uttrycks i den där tråden.

Jag hade några år då jag i princip bara umgicks med cykelkillar och jag kan väl säga att min världsbild då var något... förvrängd. Förvisso finns det extremt vettiga grabbar också, såklart, men jag är så glad att jag nu för tiden även umgås med asgrymma tjejer. Jag var väldigt föraktfull mot allt som jag klassade som feminint; helt klart färgad av min omgivning.

Ååååh min farmor och farfar hade en welsh springer spaniel när jag var liten; min mest älskade hund någonsin :love:. Så gudasnäll mot oss jobbiga ungar (mig och min lillebror). Blir fortfarande glad när jag ser sådana och påminns om honom!
Åh men de är typ bäst! :love:

Vimse och Laban som sprang bakom på bilden: (De är lite som Piff och Puff, Vimse är ehm.... Lite korkad)

251458_1861905063063_2240235_n.jpg

199333_1603968854819_6494208_n.jpg

@Sleepan och @WS6: Jag tycker bestämt att vi får styra upp en liten beach-buketräff i Hbg när Sleepan hittat dit! Inte för att jag bor där, men det är ju inte direkt långt om man säger så... Shit vad kul det vore! :bump:

@enjoyable: Jaa, du är verkligen grym! Bra jobbat tjejen! :banana:

KL

Jag fick mitt efterlängtade gympass igår, och det var precis sådär skönt som jag hade förväntat mig! Värmde upp med 1 km på löpbandet, sedan 10 minuter crosstrainer och sedan cirkelträning med fokus på core och armar. Chest press, russian twists, single arm rows, bicep curls, situps med 5 kg hantel, armhävningar, jack knives, shoulder flys och bicycle crunches blev det. 3 sets med 10-12 reps av varje och varierande vikter. Kändes bra, och idag klagar både axlar, mage och triceps över livet. :D

Idag vila och imorgon gym igen. Tänkte testa att köra ett av de förinställda programmen på en cross trainer, där var något som hette "Random Hill" som lät rätt spännande. Sedan blir det lite mage också, bara för att det är det jag känner störst behov av att träna när jag ätit mycket eller "tjockat mig" på annat vis. Kanske inte bästa anledningen, men whatever! :p
Självklart, självklart ska vi köra en buketräff!! :) Låter som en mucho bra idé! :D

Härligt pass du hade för övrigt!
Pepp blir man när man läser sånt! :)

Själv får jag se vad det blir imorn. Löpning eller gym.... Inte sugen på löpning, alls. Men vet ju att det är bra för mig och min kropp, och dessutom funderar jag på att springa midnattsloppet... :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka