Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det vår dag idag, för jag gick också i ett par 46or! Vi är awsome!Idag köpte jag lite nya kläder. En tröja i storlek Medium och ett par brallor i storlek 46. JAG GRÅTER AV LYCKA!! De var 10 år sedan jag hade dessa storlekar. IIIHHHH!
De går lixom inte att beskriva känslan! Sa till sambon mest på test att jag ville prova brallorna, och jag kunde ha dom! Utan skärp dessutom!Då är det vår dag idag, för jag gick också i ett par 46or! Vi är awsome!
(Ja, spegeln är skitig. Men jag bor med en treåring, det blir skitigt innan jag hinner torka rent )
Jag är lite i valet och kvalet fortfarande. Snorar och har ingen röst (låter som jag hällt i mig en flaska whiskey ) Men jag har varken feber eller ont i halsen. Så jag hakar nog på @cili som ska promenera runt. Och tar min tre stl för stora jacka på migSnart dags för lopp! Är orimligt nervös, som vanligt innan jag ska springa lopp Nojig över vädret, vad ska jag ha på mig, ska jag lämna telefonen i bilen osv osv
Jag är lite i valet och kvalet fortfarande. Snorar och har ingen röst (låter som jag hällt i mig en flaska whiskey ) Men jag har varken feber eller ont i halsen. Så jag hakar nog på @cili som ska promenera runt. Och tar min tre stl för stora jacka på mig
Jag kommer ha långärmad funktionströja under jackan! Och ja, det ska införskaffas en ny. Men det får vänta tills efter födelsedagenUsch då! Dags att köpa ny jacka låter det som
Själv önskar jag att det hade varit några grader varmare, vill gärna springa i t-shirt men inte frysa innan. Fast om jag parkerar vid Islandsfallet är det ju supernära så då borde jag kunna lämna tjocktröja i bilen och sen jogga till starten. Mycket att tänka på
@zassoo det kommer på superbra! Och spring för Guds skull i t-shirt, allt annat kommer bli för varmt . Hur långt ska ni springa?
För mig blir det en lugn dag idag, sprang långpass på 25 km terräng igår i ösregn och foten gjorde inte ont alls . Ska simma en liten stund för att mjuka upp kroppen tänkte jag och sedan ska jag tvinga med pojkvännen att titta på finalen i hopp-SM som pågår 2 km från mitt hem.
Alltså, om kockarna på jobbet kunde ge tusan i att baka och prova nya recept stup i kvarten så vore den däringa beach-formen så mycket lättare att hålla. Sedan skulle jag gärna bli frisk också, så att jag i alla fall kan träningskompensera lite för all toscakaka, chokladmousse och citrusparfait.
För det är inte så att det är min självdisciplin det är fel på eller så, inte alls! Det är kockarnas fel. Alltihopa. Så det så.
Aspelut.
MVH Mental Vekling