Asså yoga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spring spring spring! Hur kul som helst!!Jag bor i Karlstad jag har inte planerat det men kanske ska springa ändå @LindgrenV
Sååååå, är det inte några här som bor i Karlstad?
Och som kanske eventuellt vill vara med och springa tjurruset den 13 september? Vi kan liksom ha ett inofficiellt bukelag!
Och till er andra; måste verkligen tipsa om Yoga with Adriene, sök antingen på youtube eller direkt på google. Helt fantastisk är hon!
mvh frälst[/USER]
JAG MED JAG MED JAG MED
Nä men allvarligt, har testat många yogavideos på youtube, hennes är klart bäst! Älskar hennes stil, älskar "find what feels good" Har du kört videon "Freedom flow" tror jag den heter? Underbar.[/USER]
Jag kanske ska testa det ikväll då Känner att jag vill och borde träna men är utan barnvakt så det måste bli hemma och jag är less på den träning jag brukar göra *kinkig*@Ninnurur Håller alla tummar och tår
Och till er andra; måste verkligen tipsa om Yoga with Adriene, sök antingen på youtube eller direkt på google. Helt fantastisk är hon!
mvh frälst