Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!@Praeterea Bra jobbat! Jag är imponerad av din självdisciplin, vin är ju för tusan nästan lika svårt att tacka nej till som typ choklad!
Angående pulsband, är det inte typ samma sak som en pulsklocka fast klockan tar pulsen via armen och man slipper ett band under brösten? Eller har jag missuppfattat något?
Angående pulsband, är det inte typ samma sak som en pulsklocka fast klockan tar pulsen via armen och man slipper ett band under brösten? Eller har jag missuppfattat något?
Den enda gången jag har lagt märke till pulsbandet är när jag legat på mage och gjort rygglyft. Har haft mitt på vid jogging, gång, ridning och cirkelträning. Här halvt besatt av detÅh, beslutsångest! Är inte pulsband obekväma? Det är bara några hundra i prisskillnad, men klockan är dyr så det räcker ändå så vill inte gärna lägga dom extra pengarna på något som bara kommer ligga och samla damm...
Med tanke på att en pulsklocka bara får man för runt 100:- på tradera så gissar jag att de inte är så speciellt tillförlitliga.Men åh, jag som trodde att pulsklockor var det enda man behövde. Måste man alltså även ha en till del?
Den enda gången jag har lagt märke till pulsbandet är när jag legat på mage och gjort rygglyft. Har haft mitt på vid jogging, gång, ridning och cirkelträning. Här halvt besatt av det
@Ninnurur nä det förstår jag. Men om jag köper en gardin forerunner 210 för 1299 kr så trodde jag det räckte?
Det sitter inte åt mer än bhn för mig. Jag har det precis kant i kant, eller ibland under bhn fram. Det beror lite på vilken bh jag har på migHm, ja det tänkte jag ju inte göra med det. Kanske lika bra att köpa med pulsband och leva på gröt resten av månaden jag tänkte mig att det satt åt, kliade, gled ner. Hatar saker som sitter åt.
Hm, ja det tänkte jag ju inte göra med det. Kanske lika bra att köpa med pulsband och leva på gröt resten av månaden jag tänkte mig att det satt åt, kliade, gled ner. Hatar saker som sitter åt.
Idag har jag cyklat 1,5 h kuperad mountainbike och tagit i utav bara h-vete p.g.a arg över den här tråden: http://happymtb.org/forum/read.php/1/2456872
Samtidigt lyssnade jag på Lotta Schelins och Johanna Frändéns sommarprat från förra sommaren som motvikt och blev i alla fall tillfälligt av med ilskan.
Har kollat på det avsnittet, och det visar rätt bra att poledance inte handlar om att sexigt snurra sig runt en stång (om det nu inte är den inriktningen man har förstås, det finns flera typer av poledance). Testa!Det var ju lite pole dance-inslag i dagens Svett & Etikett förresten, det kan nog intressera en del av er här tänker jag? @cili och @Blueberry till exempel? Själv är jag sjukt imponerad Blev riktigt nyfiken och rentav lite sugen på att testa!
Jag har mitt under sportbh-kanten, märker inte av det alls. Sitter kvar fint och är inte hårdare åtdraget än sportbhns resårHm, ja det tänkte jag ju inte göra med det. Kanske lika bra att köpa med pulsband och leva på gröt resten av månaden jag tänkte mig att det satt åt, kliade, gled ner. Hatar saker som sitter åt.
Jag har mitt under sportbh-kanten, märker inte av det alls. Sitter kvar fint och är inte hårdare åtdraget än sportbhns resår
Just nu använder jag mitt mest för att kartlägga hur min puls ligger. Planen är att börja med pulsträning när bihåleinflammationen är helt borta (är rejält mycket bättre redan, ingen huvudvärk på två dagar!!), förhoppningsvis ska det kunna ge snabbare resultat än att bara ge sig ut och springa en viss sträcka
Aha, jag är typ noll intresserad av pulsträning men tänkte att det kunde vara bra att följa lite. Nu beställde jag iaf utan band då jag insåg att det är precis samma klocka så kan jag köpa till ett band sen när jag känner mig rikare