Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Ca 50 m från mitt vardagsrumsfönster :D
Har gått och suktat i 1,5 år nu så jag tyckte det var dax :p
Min kusin som är några år yngre ska börja i samma grupp med vilket känns jättekul då vi umgås väldigt sällan och hon flyttat till växjö precis :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Jaha där ser man! Vill också rida! Pålle är ju skadad men opererades igår (har jag berättat det?), så jag har knappt ridit på hela sommaren :(
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh vad roligt! Det var där du pekade när vi åkte förbi? :) åh vad kul! Jag funderar också på att börja rida lektioner igen, ju. :)
Är det en vuxengrupp?
 
Sv: Beach 2013, del X

Såg det i någon tidigare tråd :( du får komma och rida med mig! Hemma har jag ju en häst till oss var, bussen stannar precis utanför
 
Sv: Beach 2013, del X

Stretch och avslappning. Yoga kan säkert vara bra för sånna grejer!

Ja det låter ju smart! Har du några tips på övningar? :)

KL

Idag blev det axlar och armar. Är verkligen jättesvag i armarna... Men bara att kämpa på antar jag och hoppas att jag orkar jobba imorgon trots träningsvärk :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Blir nog lite armar här med idag, iof har jag redan kört ett pass idag dock inte armar. Har äntligen fått ner grejerna från vinden nu också, tänkte springa snart så blir antingen före eller efter det. Troligtvis efter.

Grattis på födelsedagen Lårdis!! :banana:
 
Sv: Beach 2013, del X

Hm, Njae..? Vi åkte väl aldrig förbi där jag bor? Eller gjorde vi det? Nä, var väl bara jag och Erik som var där när hon körde hem mig tror jag?
Och ja, en vuxengrupp. Eller ja, det tror jag iaf :p

Har du en bra födelsedag? :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Grattis på födelsedagen Lården!!!

Sleepan: vad kul att börja rida igen, hoppas det är ett bra ställe!

55 min box avklarat, avslutade med 100 burpees... :eek: Instruktören sa inte något utan startade med att vi skulle göra en trappa 1-10 (alltså 1+2+3+...) när man var glad över att vara färdig började han räkna neråt igen och avslutade med att vi som hade hållt ut hela vägen nu hade gjort 100 stycken- så kände jag mig ganska bra iaf! :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja det är ju lite svårt att beräkna, om man inte kör ett pass med maxningar i basövningarna då :) Kör du viktade höftlyft? Det är typ min absoluta favoritrumpövning :D

Kvällens pass var bröst + triceps. Bänken kändes fin och stabil, men hade ingen passare så vågade inte köra slut mig totalt. Resten av passet kändes bra med.

Börjar nytt jobb imorgon så ska försöka somna i tid ikväll. Yeah right. :banghead: Lagom nervöst iaf!

Och: grattis på födelsedagen, Lillelorden!

Edit: har ju haft semester sen den 9:e juli och räknade samman mina träningspass/powerwalks sen dess. 29 stycken totalt på 23 dagar. Tycker det känns som en helt ok semester, särskilt med tanke på att jag haft många rena vilodagar med :)
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013, del X

Jäklar vilken semester! Grymt jobb! Du förtjänar verkligen den kroppen du har :)

Lycka till på nya jobbet!
 
Sv: Beach 2013, del X

Idag har jag inte gjort mycket, cyklat kanske 8 km totalt men det är endast för transport så har inte gått fort eller direkt varit träning.

Sammanfattning av månaden:
Jag är nöjd, har gjort nån form av motion nästan varje dag!! Mycket promenader och en del löpning, nästa månad vill jag fortsätta på samma spår!:)
 
Sv: Beach 2013, del X

Nuuu är jag hemma. Phu! :p
Har varit ute och sprungit, 4.07km på 31.02min och sprang nästan hela tiden.
Gick litegrann men det var väldigt kort, så största delen av vägen sprang jag.
Asfalt hela vägen dock vilket kändes lite i benhinnorna, mina ben har fått jobba hårt idag. Först styrkan i morse och löpningen nu.

Alla här är superduktiga!
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Nu har jag tappat matlusten igen. Fullkomligt.
Jag vet ju att jag måste äta någonting, ändå går det bara inte. Ingen lust att äta, ingen lust att laga någon mat. Kylen består av mjölk, ägg, smör och ost. Frysen innehåller desto mer - men allt kräver tillagning. Jag hatar sånna här perioder. Och så den lilla jävla rösten som säger "men det är bra att du inte äter, då får du inte i dig lika många kalorier och då går du ner i vikt". Men jag vill ju inte tappa vikt på det sättet, egentligen. Jag vill bara ha lust och ork att äta normalt så jag kan röra på mig och må bra.
Antar att det hör ihop med att jag haft blodtrycksfall flera gånger under dagen, trots att jag åt både frukost och lunch. All aptit försvinner när det där kommer, för "mat är ju ändå inte lösningen".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp