Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Ja, tack! :) Det är definitivt bättre, hoppade studsmatta här i helgen och jag kände inte att det läckte (som jag gjort innan), dock tyckte jag att det luktade lite efteråt. Men ja, även om det inte blir helt bra är det bättre, och jag hoppas på att det ska bli helt bra också, det är ju jobbigt att behöva hålla på med trosskydd, och det behöver jag ju även om jag bara läcker lite.
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag håller med, hänger inte med för fem öre! Känns som att jag bara skriver om mig själv och inte svarar på vad någon annan skriver :/ Har ju jobbat som en gnu den senaste veckan!
 
Sv: Beach 2013, del X

Precis, men jag tror inte folk ser det så? Eller jag tänker iaf inte på att det skulle vara ego när det är någon annan som har dåligt med tid ett tag? :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Välkommen till tråden och bra att du tog dig ut! Jag tycker pajer är bästa matlådematen, funkar bra att frysa och värma.

Svenskordlista: Joo, galet stark jämfört med den här bleka sparrisen. :)

Mammas och zassoo: Jag tycker också det är svårt att hänga med i tråden och det hade varit roligt att kunna svara alla, men det är typ omöjligt. Men ni är allihop så himla fina och bra, dagens näst bästa stund är att läsa ikapp i tråden. :)

KL
Var alltså på Taebo idag, påminde rätt mycket om BodyCombat, fast lite mindre strukturerat kanske... :) Jag har gått rätt mycket på BodyCombat för några år sen, tyckte det var kul, och det här var väl egentligen rätt kul det också. Jag hade bara glömt hur dumt det är att se sig själv i spegeln och inse att man inte alls ser lika cool ut som instruktören, utan mer som en blek, krokig sparris. Jag är väl inte överväldigad av passet och musiknörden i mig mår lite dåligt över de katastrofalt dåliga högtalarna. Men så har det varit en lite sån dag idag också, när inget är sådär riktigt topp, utan mest bara jämngrått. Det blir en bättre dag imorrn.
 
Sv: Beach 2013, del X

Just det: matlådor! Jag brukar göra lasagne eller kikärtsgryta. En annan smidig grej är sallad, jag brukar plocka ihop en och äta i en tre dagar iallafall. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Här har ni dagens 2 timmar långa ridtur komprimerad till fem minuter. Spännande det här med äventyrskamera ;)
Misstänker att det kommer bli en viss stelhet imorgon. Herr häst var väldigt pigg och "all over the place", och jag har inte ridit på alldeles för länge.
Filmen: http://youtu.be/Wd3CzzNHGAE
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh jösses, trädgårdsarbete är farligt! :p Tror jag var nära på att bryta några små härliga ben i handen tidigare, när jag grävde och körde grepen rakt i ett gjutet betongblock. Smart. :meh: Hoppas inget är brutet, börjar få ett schysst blåmärke i handflatan nu dock.

Bra start på semestern! ;) Lessen learned, var lite mindre ivrig när du utför trädgårdsarbete...
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag hinner inte heller med i takten här.
Ni skriver som galningar ju :P

Är lite sugen på att börja backträna lite i löpningen också.
Men funderar på om man ska springa till backen, köra så många vändor man nu ska köra och sedan springa (om man orkar ;) ) hem. Eller om man ska gå dit och hem och bara springa i backen.
Vilken typ av backe är bäst?
Kort och brant eller lång och seg?
 
Sv: Beach 2013, del X

Nä jag hinner inte heller med, har varit ego ett tag men försöker bättra mig (även om det är assvårt att hinna kommentera alla!)
Skönt att du kommit igång med joggandet igen!:)
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha, du hoppar över att träna ' du måste hinna kommentera! ;)


Mirre, jogga lugnt dit så du är uppvärmd iaf? Sedan är väl variation det bästa. :D dvs mellan brant och flat backe.
 
Sv: Beach 2013, del X

Ah, socialt media/träningsdagbok. Smidigt att lägga till styrketräningen, per övning lägger du till vikt och rep per set. :) har kört två pass och jag är nöjd hittills iallafall. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja, alltså. Jag trodde inte jag skulle orka hela vägen, men jag plågade benen, men så SJUKT jobbigt.

Chili: Haha, du får ta det lite försiktigt! Vi får planera en dag vi kan träffas också tycker jag!
 
Sv: Beach 2013, del X

Lugn är inte min starka sida när jag jobbar :angel: Men ja, helt klart ska vi träffas! Tar gärna en promenad, typ vilken dag som helst :)

Imorn blir det nog att gräva vidare. Istället för före/efterbilder på mig så roar jag mig med före/efterbilder på mitt arbete. ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013, del X

Du får jobba på det helt enkelt! Ja, men toppen! Jag åker ju iofs på semester nu, men någon dag är jag nog här!
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag hinner inte heller med i takten här.
Ni skriver som galningar ju :P

Är lite sugen på att börja backträna lite i löpningen också.
Men funderar på om man ska springa till backen, köra så många vändor man nu ska köra och sedan springa (om man orkar ;) ) hem. Eller om man ska gå dit och hem och bara springa i backen.
Vilken typ av backe är bäst?
Kort och brant eller lång och seg?


Borde inte en brant backe bli mer högintensiv träning och en lång och seg bli mer lågintensiv? Eller tänker jag helt fel nu? Känns som det tar mer på styrkan att ta sig upp för en brant backe och mer uthållighet i en seg backe?
Så det bästa borde vara att variera backarna!

Jag hittade en skicrossbana idag på min lilla löparrunda, den gick mycket upp och ner! Kanske man skulle prova springa lite i nån gång när man känner sig hurtig ;)
 
Sv: Beach 2013, del X

Trädgårdsarbete är härligt. Ett konstruktivt och roligt sätt att träna. Bästa är nog att slå med lie, fast det blir lite ensidigt efter ett tag. Drömmer om att ha en trädgård att pyssla med...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp