Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Vill du inte följa med på en kurs sen? :D Vi behöver bara ragga upp två killar att dansa med så är saken biff.
 
Sv: Beach 2013, del X

Låter hur kul som helst!

Widerberg: Grattis till viktnedgången, bra jobbat trots tidsbrist.
 
Sv: Beach 2013, del X

Lindyhop är ju sjukt kul! Eller egentligen tycker jag att all sorts pardans är kul, skulle hemskt gärna vilja lära mig gammaldans, typ hambo och schottis och sånt. Om du stannar i Skåne kan vi gå på kurs ihop? ;)
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja alltså idag har jag ätit en bulle och en glass, då är det en bra dag. Ja, har ju ätit mat med såklart. Men jo jag hoppas att det bättrar sig lite nu. :)

+ zass, körde styrka, axlar och rygg, kändes bra. Men jag kan fortfarande knappt gå. :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Zassoo: Tack! Hur går det med träningen inför tjejmilen för dig? (Förutom halsontet då). Jag börjar nämligen känna mig lite stressad för det!

Ptja, det går inte riktigt alls :p Pga benet har jag inte sprungit ett riktigt pass på 2,5 vecka... Så känner mig rätt stressad jag med! Men det som lugnar mig lite är att jag är anmäld i en av de långsammaste grupperna som är till för de som vill gå lite emellanåt :D Så skulle jag inte vara helt igång tills loppet så är det inte katastrof.
 
Sv: Beach 2013, del X

Tackar! Trappa nedför är inte heller någon hit om man är lite skakis i framsida lår tycker jag, mitt favoritgym att köra ben på är Kista som är ett plan och har en sån bur man kan köra knäböj i :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Har de byggt om kista? Jag var där någon gång för ett par år sedan, då hade den kondition och viktavdelningen en trappa upp. Telefonplan gillar jag annars i den aspekten.

Knapp

1. Vet ni hur mycket kondis man tappar på tre veckor utan oulshöjande aktivitet?
2. Vet ni hur jobbigt det är att jogga men sjuk träningsvärk i benen?
3. Ömma innanmensbröst i slapp sporttop?
4. Hur jäkla aaaawesome är inte jag som vaknar av mig själv före halv sju första semesterdagen och tycker att en joggingtur är en bra grej?

Nej, men det kommer ju att kännas bättre redan nästa gång, det vet jag ju. Biceps, triceps och bröst på gymmet i eftermiddag sedan. :D

Vad gör ni idag?
 
Sv: Beach 2013, del X

Japp det var nyöppning förra året :)

Nummer två känner jag igen och undviker med alla medel, finns inget värre än att springa med tunga ben! Men jäklars vad duktig du är som inleder semestern med en löprunda.

Nu när det finns en tråd full med träningstokar måste jag såklart ställa frågan jag alltid undrat över: Finns det tights som inte är genomskinliga? Jag har en hel uppsjö svarta tights från olika märken, i olika modeller och prisklasser och det enda de har gemensamt är att dom blir fruktansvärt genomskinliga om man kör exempelvis knäböj :banghead: Det måste ju finnas några som är knäböjsvänliga, utan att vara supertjocka och varma?
 
Sv: Beach 2013, del X

Försöker hålla mig vaken i princip :p
Var astrött efter promenaden igår, tvärslocknade när jag lade mig men är ändå lika trött nu. Tycker det kan bli helg nu.
 
Sv: Beach 2013, del X

Så jävla awesome är du!!:D och springa i slapp träningstopp? Vad är det för skit! Palla iväg dig och köp en riktigt, som gör dig tillfälligt platt:p
 
Sv: Beach 2013, del X

I går hann jag en promenad på 3,5 km innan gyllene tider. Gyllene tider var sjukt kul och det kan vara så att jag är lite hes idag samt trött i benen efter lite hoppande;)

Vikten låg i dag på 54,8 kg, jag tackar gyllene tider för detta:D

Idag är planen att springa en runda efter jobbet på riktigt skönt underlag, bark!
 
Sv: Beach 2013, del X

Även jag vaknade tidigt idag! Har jättesvårt med sömnen just nu, igår natt sov jag inte alls förrän morgonen då jag bara sov några timmar. I natt sov jag kanske 5 timmar för att sedan vakna snorpigg med spring i benen :eek:

Nu försöker jag peppa mig att hålla kvar suget, är nämligen i grannstaden och har enbart sandaler och klänning = inga bra löparkläder :p

Ikväll blir det jobb!
 
Sv: Beach 2013, del X

Shoppa sporttopp pronto säger jag med!

Snabbvisit i sthlm = löpning med Nike igår!
Kroppen är inte helt återhämtad än och pulsen rusar snabbt upp redan i uppvärmingen, vilket iofs också kan bero på värmen (runt 30 i skuggan igår)

Intervallerna vi körde var i alla fall 2 stycken stegar med 3 minuter, 2 minuter, 1 minut, 30 sek, 15 sek. Puh :)

Idag ska jag packa det sista och ikväll blir det nice och vindsurfläger :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Okej, är inte i de krokarna så ofta. :)

Testat mönstrade? I annat fall är det bara att testa i affären så du inte köper genomskinliga.

Emth och yew, jag har hemma som sitter bättre, men tycker att det är svårt att hitta som sitter bra. När jag provar är det liksom kan inte andas men brösten skumpar ändå, då känns det ovärt att köpa.

Emth, bra jobbat med promenad igår. Jag hade nog tagit en cider i baren. ;)

Lv, promenad då? :)

Yew, vindsurfing. Du är så cool. :D
 
Sv: Beach 2013, del X

1. Vet ni hur mycket kondis man tappar på tre veckor utan oulshöjande aktivitet?
2. Vet ni hur jobbigt det är att jogga men sjuk träningsvärk i benen?
3. Ömma innanmensbröst i slapp sporttop?
4. Hur jäkla aaaawesome är inte jag som vaknar av mig själv före halv sju första semesterdagen och tycker att en joggingtur är en bra grej?

Braaa där! :D Ge sig ut och vara ute trots allt det jobbiga, det är självdisciplin det! Synd med extrakilona som smugit sig på, men jag är ju i samma situation, vi får skärpa oss tillsammans :) Kan också tänka mig att dina extra kilon smyger sig bort när du kommer i gång med träningen som vanligt igen. Håller med det som någon annan skrev också - kanske enklare för dig att sköta maten nu på semestern?
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag är förövrigt nere -1,2 kg sen i måndags. Tänkte inte på att det var dagarna precis innan mens när jag vägde mig i måndags, phheeeww säger jag bara. Då är inte viktuppgången riktigt lika farlig alltså :) Vore dock nice om några hekto av de där 1,2 kg är något annat än vätska i alla fall.

Så jag tuffar på med kaloriräknandet, men inte med träningen :) Äter ganska mycket kcal ändå, 1400 per dag men så rör jag mig ju konstant hela dagarna så jag tror det är lagom för underskott just nu. Får utvädera nästa vecka! Känner mig ganska motiverad också, vill komma under 62 denna gång! :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja, jag kände mig grym. Fast jag sprang sjuuukt långsamt men jag tänkte att så länge det är konditionen tar den sig snabbt.

Bea att du tappat så mycket redan! Jag hoppas att jag tappar lite pga mensen, men generellt är min viktcykel inte samma som menscykeln.

Och ja, träning och semester hjälper nog lite mot småätandet. Kommer dock nog inte hjälpa mot min vinkonsumtion, haha. ;) men ja, så länge jag bryter vanan med småätandet. Vad är din bov? :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Nej mönstrade har jag inte testat, bra tips! Jag har testat massor men inte hittat några jag gillade, så jag tänkte att någon kanske sitter inne på några guldkorn :)

Har du testat High intensity-modellerna från casall och stay in place?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp