Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Fick rycka in på jobbet idag, har inte jobbat där sen förra sommaren och till min stora glädje var mina arbetskläder för stora :banana: Byxorna satt tajt över rumpan och låren förra året, nu var det pösigt :D Tjoho!

Men härligt du!! Nice med kläder som måttstock ju!
 
Sv: Beach 2013, del X

Välkommen! :)

KL

Är helt död. Har gått nästan 2 mil idag - i ett svep. Jag och Killaloe samt Svansson gav oss ut på långpromenad som blev väldigt lång... Benen och fötterna gör ont, ögonen faller ihop. SOVA. :love:
 
Sv: Beach 2013, del X

Härligt! :D
Vill också få den känslan, just nu känns det bara som att mina kläder blir tajtare :cautious:
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag är mätt. Varit konstant mätt sen i lördags kväll typ. Mina bli-jävligt-till-spanien-planer går inte så bra :p
Hinner inte träna i veckan heller, men det är som det är. Bara att gilla läget och hoppas att skallen börjar sköta sig och att resväskan hinner blir packad.
4 dagar till semester, 5 dagar till Robbie Williams och 6 dagar till Spanien. Tackarrr!
 
Sv: Beach 2013, del X

Sleepan, ja verkligen!

Äh, jag tycker du gott kan chilla lite till semestern, sen ha det jäkligt gott i Spanien och sen ta tag i allt när du kommer hem igen. :) Inte släppa alla spärrar kanske ;) men inte stressa, du är i bra form och kommer inte tappa allt på några veckor :)

cherie, jaa :D Just eftersom jag inte haft byxorna på ett år så var det verkligen en bra måttstock, alla andra jeans har jag liksom vant mig vid hur de sitter så jag tänker inte så mycket på det.

Congeria, äsch det tror jag inte på så som du tränar ;)
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl
Fått komplimanger av både min chef och en kollega idag om att kah ser fräsch ut, trevligt.

Nu ska jag ignorera lite irritationsobjekt och soooova!
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

AAAHHHH hatar KLI på benen när man blir lite varm!! Någon som har samma sak? Jag får panik! Tog en rask promenad nu på morgonen, men blir rent ut sagt tokig på att benen kliar så mycket. När jag kommer hem slänger jag av mig byxorna (det blir likadant i shorts så det är inte byxornas fel) och måste panikklia hela benen länge innan känslan går över...

Tror någon skrev om ngt som liknande detta för ett tag sen, men alltså, vad är det och finns det nåt att göra?!
 
Sv: Beach 2013, del X

KL

Varbergsloppet gick snabbt, 50:23 klockade jag, hade inte mobilen eller gps så sprang helt på känslan. Sjukt nöjd! :)

Någon frågade efter nybörjarvikter i styrkelyft - det finns nämligen inga! Kolla upp resultaten på klubbarna på deras KM, det kan ge ett hum om vilka vikter det kan handla om :)
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013, del X

Kl
Fått komplimanger av både min chef och en kollega idag om att kah ser fräsch ut, trevligt.

Nu ska jag ignorera lite irritationsobjekt och soooova!

Men vad kul! :) Alltid trevlig när andra märker förändring och man inte bara själv känner dig. Blir ju lite som ett kvitto på att det kanske faktiskt hänt nåt!
 
Sv: Beach 2013, del X

cherie, jaa :D Just eftersom jag inte haft byxorna på ett år så var det verkligen en bra måttstock, alla andra jeans har jag liksom vant mig vid hur de sitter så jag tänker inte så mycket på det.

Vet hur det är! Ens vanliga kläder märker man inte alls samma skillnad på. Jag brukade också kunna märka skillnad i mina jobbkläder (förra året när jag inte jobbade på hela sommaren t.ex. och påbörjade viktnedgången i maj). Sån motivationsboost tycker jag! :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Grattis till det fina resultatet! Känner inte till några lopp alls i princip :o Är Varbergsloppet en mil? :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja, det stämmer, 1 mil var loppet på!

+ Sleepan, tack!! :)

Funderar på att anmäla mig till Prinsens minne den 17 augusti, milen även där också, får se! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

AAAHHHH hatar KLI på benen när man blir lite varm!! Någon som har samma sak? Jag får panik! Tog en rask promenad nu på morgonen, men blir rent ut sagt tokig på att benen kliar så mycket. När jag kommer hem slänger jag av mig byxorna (det blir likadant i shorts så det är inte byxornas fel) och måste panikklia hela benen länge innan känslan går över...

Tror någon skrev om ngt som liknande detta för ett tag sen, men alltså, vad är det och finns det nåt att göra?!

Låter jobbigt! Tror det var Lindgren som hade något liknande förut? Typ värmeeksem eller något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp