Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Haha! Hånar du kälmah? Det var det värsta;)

Vadå långt, det är väl bara att springa hit, supermotion:D
 
Sv: Beach 2013, del X

Okej, det var ju skönt, jag brukar titta på tv på kvällarna och det är oftast sjukt svårt att inte äta nåt, jag brukar ursäkta det med att jag gillar att multitaska:D
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha, min kompis blir skitgrinig när jag hånar hans älskade stad! :D

skoooojar du att det är långt eller? Men ja, vi har väl några i tråden som bor ännu längre bort, ska väl inte klaga! :angel: ;)
 
Sv: Beach 2013, del X

Åtta när min son lägger sig stänger jag av tvn om jag är ensam, tyst och lugnt. Sedan surfar eller läser jag.

Mvh Mormors ;)
 
Sv: Beach 2013, del X

Äh, det springer du på några timmar:D

Så det är bestämt då? Beachträffen är flyttad till Kalmar!;)
 
Sv: Beach 2013, del X

Te tycker jag funkar ganska bra framför tvn (fast jag har svårt att hitta nåt gott te), annars iskallt vatten med en massa is. Men ja, jag har ock ovanan med att alltid äta framför tvn, himla onödigt:mad:

Då kan jag rekommendera Peach&Mango som är Liptons pyramidte. Det med lite honung och mjölk är SÅ jävla gott. :D
 
Sv: Beach 2013, del X

KL
Nu har jag smygläst här länge nog, jag vill också vara med! :D

Mamma och jag har precis bestämt att vi ska åka till Mallorca om fyra veckor, och jag vill verkligen inte vara tjockast på stranden :p
Försöker komma igång med löpträning men jag har sjukt svårt att få in nya (bra) rutiner och faktiskt hålla dom så det går lite...upp och ner med det där. Så, någon som har tips på hur man faktiskt lyckas sparka sig i arslet och följa sin plan? :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Välkommen!

Du bara gör det! Tyvärr finns det inget annat sätt. Eller så tänker du ex "jag får inte sätta mig framför tvn innan jag gjort ..." Belöningssystem helt enkelt (utan mat inblandat):)
 
Sv: Beach 2013, del X

Blarh, jag som ville ha en genväg :D

Nåja. Har varit läskigt stillasittande den senaste månaden men jag var faktiskt ute och luffsade klockan 6 imorse (ja, jag var utanför dörren 05.55...huvva) så det är väl bara att fortsätta på det spåret nu!
 
Sv: Beach 2013, del X

AJM INN LAW!! :love:

152472_002.jpg

Finns de på Stadium?!
Alltså jag MÅSTE ha dem.
Hur hittar jag?

Pratade med Cili för bara någon dag sedan om att hon borde göra zebramönstrade träningskläder att ha utomhus så att man får vara ifred från flugor.
 
Sv: Beach 2013, del X

Håller med, riktigt bra och vara ute så tidigt.
Sleepans tetips var bra också, asgott te verkligen!
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag kände mig ruggigt hurtig! Ska försöka komma ut på morgonen lite oftare för det var sjukt skönt, men det är lite svårt att kombinera med nattjobb känner jag :p
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Nu har jag kört min första morgonsmoothie med hallon, kiwi, kvarg lite mjölk.
God, men helt sjukt så mättande den är?! Har fått i mig ett halvt glas, och känner mig proppmätt?

Jag hittade för övrigt någon guide på Aftonbladet á la "spring en mil på 9 veckor". Körde första intervallpasset igår, kändes jättebra! Guiden verkade börja på lagom nivå, vissa börjar ju med "gå två varv runt matbordet" :angel:
Det är så lätt att man bara väntar med att springa eeeen extra dag om man inte har ett schema :angel:
 
Sv: Beach 2013, del X

Börja räkna kalorier är mitt tips, om du känner att det funkar för dig utan att du börjar hetsa.
Då får man perspektiv på saker och ting och jag äter automatiskt bättre, och sköter även träningen bättre. :)

Grymt bra gjort med promenaden imorse!
 
Sv: Beach 2013, del X

Maten är ett orosmoment och jag kaloriräknar lite lätt, men jag vågar inte lägga för mycket fokus på det för jag är rädd att det ska bli just en hets. Tack för tipset iaf!
När jag började jobba för en månad sen föll det sig automatiskt med väldigt fasta måltidsrutiner (som jag faktiskt håller, hurra!) och bara genom det har jag gått ner 3 kg. Blev lagom förvånad när jag ställde mig på vågen häromdagen :D

På tal om mat, bästa frukosten som man kan fixa snabbt? Jag jobbar till 7 och äter frukost innan jag går och lägger mig, ibland är jag rent ut sagt rövhungrig när jag kommer hem på morgonen och skulle kunna äta en hel häst men det känns inte direkt lämpligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp