Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Wohoo vilken skillnad Mirre!! Snyggt jobbat! :) Och vad härligt med springandet också, det går ju framåt hela tiden låter det som :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Om jag vore skulle jag ta av min mage först! :D

Con, ja men isbitar iiiiilar! :D

Förresten, hur går det med beachbuketräffen???? :D ( <--- åtta frågetecken = fjååååårtizz, nu kommer ni inte vilja träffa mig. :cry: ;))
 
Sv: Beach 2013, del X

Det verkar gå riktigt uselt med beachbuketräffen! Lika bra det iofs, jag har ändå inga pengar att åka till stockholm för :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Tack :)
Så kul och se att det faktiskt händer något.

Åååååååh! Jag blir galen.
Min korkade bror och hans dryga flickvän använder dotterns fb för att bråka med brorsans ex :meh: Hur omogen får man bli?

Tack Zasso :)
Ja idag var ett riktigt lyckat pass :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha, låter lagom moget det där. ;)

zass, ja det verkar så. Tror du att det går bättre om vi försöker igen till hösten, eller ska vi försöka få ihop den i Uppsala istället? :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Kanske att det funkar bättre i höst, när folk har lite mer koll på var de befinner sig :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Jo, hoppas på det! :)

Äter mixade hallon, mango och vaniljkvarg. Min vanliga kvarg hade surnat, så bara vaniljkvarg - ooh så sött det är. :crazy:
 
Sv: Beach 2013, del X

Tack :)
Så kul och se att det faktiskt händer något.

Är det som är så smart med att ta bilder, är lätt hänt att tycka att inget händer så man tappar motivationen, men fortsätter man ändå med lite hopp och tro och sedan några månader senare kan ta nya bilder och se en sådan skillnad, då känns det bra :D

Åååh på tal om det, någon som kan några riktigt peppande citat?
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja :)
Jag tyckte innan att det inte syntes någonting, men det såg jag ju sedan att det gör :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Härlig skillnad :)

Mammas: dricka kom jag på att det funkar bra för mig med gärna kaffe. Minskar suget lite också.
Tuggummi?
 
Sv: Beach 2013, del X

Mitt första inlägg i den här tråden O_o Gud vad ni skriver!

Men jag hoppade in i tråden nu och läste om beachträffen. Kanske kan satsa på augusti eller september?
 
Sv: Beach 2013, del X

För att uppdatera om nåt lite beachtrådigt så ska jag på paddelkurs imorgon. Hoppas hoppas på fint väder :love:
 
Sv: Beach 2013, del X

Te funkar iof, bra förslag! :)
Tuggummi går inte, jag kan bara tugga på ett i typ tre minuter innan jag tycker att det är äckligt och måste byta. :p

Niya: Roooligt med paddelkurs! Och ja, då låter hösten som ett bättre alternativ. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

AJM INN LAW!! :love:

152472_002.jpg
 
Sv: Beach 2013, del X

O_o
Dom påminner mig om en behandlare jag hade för längesen. Hon var helt obeskrivbar, så himla tokig på alla sätt och vis (varje gång jag gick därifrån ringde jag upp en vän och berättade, och varje gång skrattade vi i typ 20 minuter, när jag sen skulle sluta där sa vännen "neeej, det som var så roligt!") med lika tokiga kläder. Och så var hon nästan 70 år. Hon hade alltid leggings i såna där mönster eller vita.

Men jag är säker på att du skulle göra dig bättre i mönstrade tights :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Hahaha, jag får bära dem när vi ses, så ser vi om du är tvungen att ringa din vän efteråt? ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp