Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Åh, fasiken vad grym du är! :banana:

(Erkänn att du gick ut och joggade för att du skulle kunna skriva det i tråden och verka sådär hurtig! :D :D)
 
Sv: Beach 2013, del X

Bra jobbat! Starkt att springa så tidigt.

Kl
Frisk idag (eller ja, blev ju aldrig sjuk men mår betydligt bättre), så när jag kommer hem blir det en springtur. Stod och gjorde zumbasteg i käket när jag fixade frukost halv 6 i morse för att jag var så rastlös i kroppen, haha.
 
Sv: Beach 2013, del X

Äntligen, äntligen fredag!
Jag behöver verkligen sova, och det ska jag göra imorn. Fan vad det ska bli skönt...
I helgen tror jag att jag ska äta lite mer än jag gjort i veckan för jag känner mig ganska trött och på morgnarna har jag varit lite yr(vilket iofs troligtvis beror mest på att det är alldeles för tidigt för mig :p) så jag tror att min kropp vill ha lite mer käk med tanke på att jag ändå rört mig rätt mycket senaste veckan i form av promenader.
 
Sv: Beach 2013, del X

Men eller hur! Ska jag småäta nötter måste jag göra det medvetet, annars är påsen plötsligt slut. :p

Äta mer låter som en bra plan!
 
Sv: Beach 2013, del X

Lite så, haha. Men tanke på hur energitätt det är så hade det aldrig funkat att småäta nötter för min del :p

+ Jenka: ja, det är planen. :) ligger ganska lågt nu eftersom jag försöker slimma till mig så gott det går innan resan. Väl där vet jag att det kommer bli rejält med onyttigheter, så tja... Jag försöker väl göra skadan så liten som möjligt nu antar jag :p orkar dock inte tänka nyttigt på semestern, så ska jag bara ha det gött och äta vad jag vill. Men joggingskorna ska med iaf! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Tack!

Lite därför, men mest för att mina kollegor utmanade mig att göra det :P

Jenka och Sleepan: Tack! Det var rätt skönt faktiskt :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Har du hört om min idol träningsmässigt? Snubben som kommer till jobbgymmet 04:00 5 dagar i veckan, för att träna. Sååå grym! Den disciplinen vill jag ha!
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl

Ang beachträff, om vi flyttar den en liiiiten bit söder, till Kalmar, så kan jag nästan närsomhelst:D
 
Sv: Beach 2013, del X

Te tycker jag funkar ganska bra framför tvn (fast jag har svårt att hitta nåt gott te), annars iskallt vatten med en massa is. Men ja, jag har ock ovanan med att alltid äta framför tvn, himla onödigt:mad:
 
Sv: Beach 2013, del X

Men det är ju aaaaaslångt till Kalmah! (Och ja, jag skrev det med flit som det uttalas av de kalmariter jag känner ;))
 
Sv: Beach 2013, del X

Tvn är lugnt, men så ser jag knappt på tv heller. ;) när jag ser på något är det oftast utan text så då kan jag inte tugga iaf, om jag inte ska tvinga hela huset att höra. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp