Beach 2013, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del VIII

Ja, smart, det har du nog rätt i att man gör, smart.

Kl

Jag tänkte åka till löplabbet för att pröva ut nya skor (för passen) imorgon. :)

Låter som vi kan planera beachtrådsträff! Jag är ganska flexibel. Vad ska vi göra och när passar det er?

Spelar ingen roll för mig. Är vädret fint känns möjligheterna fler.

Annars kan vi börja med något beachigt och avsluta med... vin? :idea:

Promenad tillsammans för att avsluta med typ mat och vin i någon park? :D Man kan ju köpa käk efter promenaden så slipper man släpa på mer än vinet? :D Eller käka på något ställe om vädret inte tillåter parkhäng? :)

Det hade ju varit askul att träna ihop, typ löpa/köra inlines/cykla/whatever. Men då är det ju inte så mysigt att hänga sen om man inte får duscha och byta om emellan. :D

Ja, pass är ju askul! Att hitta sin inre pepp inför gym, löpning osv är kanske svårare men sjukt givande när man väl kommer igång med det. Både pannben som du säger, men också att hitta glädjen i alla typer av motion! Jag tror det kan bli jättebra för dig när du hittar balansen mellan pass och annat. :)

Usch, det är hemskt med träningssalar utan syre... :wtf: man kvävs av värmeslag och svettstanken är inte nådig... Men det lär ju vara sjukt effektiv fettförbränning!

Hehe, ha med sig badkläder och doppa sig vid någon offentlig strand däremellan? :D Jag bor tyvärr ute i hooden, så det tar lite tid att åka dit för att duscha och byta om.

Ja, jag hoppas att jag kan bli lika pepp på det som jag är på träningen nu. Grejen är ju att jag går ju ronder på jobbet och det är typ min favvotid på jobbpasset. Jag går helt in i min egen värld och dagdrömmer järnet. :p Så PW borde ju vara något som lockar ut mig, men inte hittills. Måste nog få in en rutin bara. Nu under sommaren är det ju så fint också, och så har jag en sambo som är trött och lägger sig tidigt. En PW då istället för att lägga mig på soffan vore ju asbra? :)

Balans är ju ett asbra ord, jag ska försöka fokusera på det när jag fnular kring det. :)

Nu ska vi se här:

Jag ska köra det här programmet två gånger i veckan, tills jag har ökat ganska rejält och börjar tröttna på det. Sedan ska vi ta någon mer timme i typ augusti och stämma av och planera hösten.

Jag betalade 500 spänn, men det finns också ett alternativ med tre timmar för 999.

Promenad tillsammans för att avsluta med typ mat och vin i någon park? :D Man kan ju köpa käk efter promenaden så slipper man släpa på mer än vinet? :D Eller käka på något ställe om vädret inte tillåter parkhäng? :)

Låter strålande tycker jag!

Har dålig koll på mitt schema i sommar men det borde redas ut snart. :)

Beachträff låter ju superkul! :D Bor ju i Uppsala men det är ju inte långt till Stockholm. Håller med om att det vore kul att träna ihop, men lite jobbigt att vara jätte lökig efteråt kanske :angel: Men i minsta fall en promenad!

Du får gärna lägga in en bild! Jag velar just nu mellan Tamron 70-200/2.8 macro eller Canon 70-200/4.0L. Den första har macro, den andra har Canons L-optik (plus att bländarna är olika) som jag endast kan hitta superpositiva omdömen till... SVÅRT VAL.

Jag drömde om Canonobjektivet i natt. :angel: Det är ju så vitt och fint!

Men okej, on topic då.
Pappa fyller år idag. Jag har suttit ner och jobbat på kontoret, kommit hem, suttit ner och ätit tårta.

Go beach!

Gud vilket gött pass det låter som. :D Men döh, 7,5 kg stående axelpress... är det totalt eller 7,5 i varje hand? Det är ju typ... jättetungt. O_o

Det är typ en skivstång med fasta vikter tror jag, inte hantlar.
Men det är nog 7,5 i varje ände. Det står 7,5 på skivorna i varje fall.

(Hunken säger att det är en "smal skivstång", men det säger inte mig någonting.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 436
  • Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
92 999
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 571
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Nytt namn samma koncept :D Rubriken säger det mesta, vi skriver om träning, kost och hälsa, typ i den ordningen. Mest träning på senaste... 99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
85 263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Energirikt foder
  • Bildtråd
Tillbaka