Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu missar ju jag (och Mammas också väl?) Vårruset imorgon som kändes som en liten buketräff. Funderar på om några är sugna på beachtrådsbuketräff i Uppsala eller Sthlm? Jag tycker det skulle vara jättekul!
Mammas: Tycker de andra har sagt bra grejer, jag håller med att det nog är oflexibiliteten (är det ett ord?) med passen som ställer till det. Jag älskar att gå på pass men tidsmässigt ligger de ju där de ligger och kan inte anpassas efter hur just mitt liv ser ut för tillfället. Om jag vore du skulle jag satsa på promenader (framför allt med tanke på den stundande operationen), löpning och styrka hemma eller på gym. Hoppas det känns bättre snart!
![]()
Tråkigt att du känner så! Pass är ju knepiga att få in i livet - löpning, promenader och gym är ju enklare för att man styr tiderna själv. Kanske köra lite mer sånt tills du har lite mindre att göra? Och framför allt, var snäll mot dig själv! Du har ju kört ashårt länge nu, du kommer snart på banan igen!
PT idag för nytt schema. Hittills fjärde gången de antingen avbokar eller ändrar tiden. Av 4 möjliga.