Baucherbett

lillamaja

Trådstartare
Hej!
Är det någon som vet om tredelat baucherbett är tillåtet i dressyr enligt tr. tex Sprenger KK Ultra baucherbett? Det finns bild på tvådelat baucher och tredelade tränsbett men inte tredelat baucher. Jag är nyfiken på att prova Sprenger KK Ultra baucherbettet men vill inte köpa det om jag inte får tävla på det.

Hej!
Är det någon som vet om tredelat baucherbett är tillåtet i dressyr enligt tr. tex Sprenger KK Ultra baucherbett? Det finns bild på tvådelat baucher och tredelade tränsbett men inte tredelat baucher. Jag är nyfiken på att prova Sprenger KK Ultra baucherbettet men vill inte köpa det om jag inte får tävla på det.
mejla förbundet och fråga så får du säkrast och snabbast svar tror jag :)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 140
Senast: sweep
·
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 513
Senast: Fazeem
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen... 14 15 16
Svar
304
· Visningar
21 097
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 524
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka