Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu i helgen rids fälttävlan i Enköping - 90, 100, CNC*.
På fredag rids dressyr o hoppning för den enstjärniga klassen de andra på lördagen. Terrängen börjar vid 3-tiden på lördagen. se mer http://www.efrk.se/
Grattis!!!! Härligt att det lossnat för kamel igen
Och Murray; synd på hältan, sånt är aldrig kul
Men va skoj att det funkar med Sigge och nya ryttarinnan, med såna straff måste de ju komma bra överens så det blir som planerat med honom då?
Ja man blir ju lite trött när de ska hålla på på detta viset Men det kommer nog gå över precis som hans andra trots perioder... Förut stod han mest på bakbenen när man skulle sitt upp, sen blev han lugn där och började istället krångla med transporten, nu är han kanonsnäll att lasta och då kommer detta... Så det är väl bara att traggla vidare! Sen får man se vad nästa "grej" blir när han har lärt sig att gå i vatten Väntar med spänning!
Vilken värme det var igår! Vi tragglade oss igenom dressyrprogrammet - inga direkta missar men väldigt lojt, vilket blev sämsta resultatet någonsin.. Så dåligt tycker inte jag det var men..
Hoppningen nolla. Terrängen blev en lite volt efter nedhoppet mot stocken ner i vattnet, kom helt snett o på sidan. Hästen var fantastisk!
Stort tack Jag är så glad att min häst tycker att det är så roligt på terrängbanan
Min stall-granne skrev i ett sms att hon förstod att det hade gått bra, för det bara lyste om Kamel när han stod i sin box hemma på kvällen
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.