Sv: Baståsen

På lördag är det 90-* i Enköping! :)

*-a har dressyren på fredag em, men jag antar att det är terrängen du helst vill se, och den går på lördagen (börjar 14:00)!

//C:)

Nu i helgen rids fälttävlan i Enköping - 90, 100, CNC*.
På fredag rids dressyr o hoppning för den enstjärniga klassen de andra på lördagen. Terrängen börjar vid 3-tiden på lördagen. se mer http://www.efrk.se/

Grattis!!!! Härligt att det lossnat för kamel igen :bump:

Och Murray; synd på hältan, sånt är aldrig kul :(
Men va skoj att det funkar med Sigge och nya ryttarinnan, med såna straff måste de ju komma bra överens :D så det blir som planerat med honom då?

Tråkigt att han inte ville den här gången heller :(
Jäkla kuse, man kan ju tycka att dom skulle vilja gå i vatten när det är så varmt...

Ja man blir ju lite trött när de ska hålla på på detta viset:cool: Men det kommer nog gå över precis som hans andra trots perioder... Förut stod han mest på bakbenen när man skulle sitt upp, sen blev han lugn där och började istället krångla med transporten, nu är han kanonsnäll att lasta och då kommer detta... Så det är väl bara att traggla vidare! Sen får man se vad nästa "grej" blir när han har lärt sig att gå i vatten;) Väntar med spänning!:crazy:;)

Vilken värme det var igår! Vi tragglade oss igenom dressyrprogrammet - inga direkta missar men väldigt lojt, vilket blev sämsta resultatet någonsin.. Så dåligt tycker inte jag det var men..
Hoppningen nolla. Terrängen blev en lite volt efter nedhoppet mot stocken ner i vattnet, kom helt snett o på sidan. Hästen var fantastisk! :d

Rolig bana tycke jag!

Är också jättenöjd. Hade en mycket bra dressyr med våra mått mätt, felfri hoppning och lite tidsfel i terrängen. Totalt blev det en 4 plac (90).

Tack :love: ja nu tror jag verkligen att det har lossnat på riktigt för kamel - det var bara "visa bara vad jag ska hoppa, så fixar jag detta!" igår :D

Kul att det gick så bra! Såg er på dressyren ( sa till min mamma: nu går jag & kollar på hur det här programmet SKA se ut :D

KL

Jag fotade lite igår... Kolla på bilddagboken och sök mig på maddislarsson, det kanske är någon som känner igen sig??? :D

/Maddis

Stort tack :) Jag är så glad att min häst tycker att det är så roligt på terrängbanan :love:
Min stall-granne skrev i ett sms att hon förstod att det hade gått bra, för det bara lyste om Kamel när han stod i sin box hemma på kvällen :D

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 151
Senast: Acto
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
877
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 169
Senast: Squie
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka