Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha tips på bästa volymprodukterna och tillvägagångssätten för att få volym i håret! Mitt hår är det klassiska "fina skandinaviska" håret och jag är så jädrans less på att det bara hänger rakt ner. Har just nu en page-aktig frisyr som går till axlarna.
Hit me please!
Jag vill ha tips på bästa volymprodukterna och tillvägagångssätten för att få volym i håret! Mitt hår är det klassiska "fina skandinaviska" håret och jag är så jädrans less på att det bara hänger rakt ner. Har just nu en page-aktig frisyr som går till axlarna.
Hit me please!
@Monstermom Jag känner mig lite skeptisk till balsammetoden. Har fått för mig att håret inte blir helt rent med det. Och spontant känns det som att håret verkligen bara borde hänga rakt ner om jag bara använder balsam?
@Vogue Är det något man sätter i håret efter dusch och fönar med?
@lilstar Ja jo jag har märkt det där med balsam! Har dock varit tvungen att ha i supervårdande fuktbalsam de senaste åren då jag gått från svarthårig till blond. Topparna längst ut var inte så glada för den behandlingen , men nu är de borta så ingen hänsyn behöver längre tas!
Haha, bästa namnet! Får testa det! Och jaa, håller verkligen med angående fettet. Tyckte blondinbellas torrschampo var jättebra men stod inte ut med koladoften.
Hit me please!
OT men det låter som ett proteinpulver som gymkillar skulle äta.KEVIN MURPHY PLUMPING BODY MASS
Osis volympulver. Svårt att tvätta ur, men håret får verkligen volym!!Jag vill ha tips på bästa volymprodukterna och tillvägagångssätten för att få volym i håret! Mitt hår är det klassiska "fina skandinaviska" håret och jag är så jädrans less på att det bara hänger rakt ner. Har just nu en page-aktig frisyr som går till axlarna.
Hit me please!
Håller med.Det enda som jag tycker funkar på mitt hår (samma hårtyp) längre än typ 20 minuter är Björn Axéns Volumaster.
Ref torrschampo. Funkar superbra på mitt gollum/homer simpson-hår .
Osis volympulver. Svårt att tvätta ur, men håret får verkligen volym!!
Torrschampo! Jag använder Maria Nila.