Bästa tygbindan

sthu

Trådstartare
Någon som testat tygbindor och kan rekommendera något märke?

Jag har testat att sy själv men de sitter inte på plats ordentligt. Så nu tänkte jag testa köpe-varianten. Men oj så många olika märken och modeller det finns!

Det kanske är samma skrot och korn alltihop men jag tänkte ändå fråga.

Jag har köpt från imse vimse och är nöjd. Har inte direkt några större mängder att tala om men praktiskt att kunna vika till ett litet paket. Har inte sytt själv trots att jag kan sy för jag är för lat för att orka läsa på om tygsorterna.

Tilägg: jag har inte de största bindorna utan light-normal som jag tror de hette då iaf.

Senast ändrad:
Jag har också från Imse Vimse och är väldigt nöjd.
Blöder dock ganska sparsamt men tror de klarar en hel del baserat på att mina aldrig känns ”fulla”.

Tack för tipsen om ImseVimse. De verkar ju rätt prisvärda med. får köpa ett paket och testa.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 320
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra? Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Svar
27
· Visningar
903
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Lego 5 årig kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat