Singoalla
Trådstartare
Vilket sele använder ni till era hundar? Jag ska köpa nytt till min lillgrabb men vet inte vilket jag ska satsa på. Han HATAR sitt sele. Varje gång vi ska gå på promenad och jag tar fram selet så springer han och gömmer sig Tar jag fram halsbandet så vill han hemskt gärna gå ut. Jag tycker att selet sitter toppen på honom, är mjukt och klämmer inte åt någonstans. När man väl fått på det brukar det inte vara någon fara, även om han ruskar på sig lite under promenaden. Jag hade gärna förskonat honom och enbart använt halsbandet men dels använder jag felxikoppel och det funkar inte så bra ihop med halsband, plus att han kan få för sig att kasta sig mot änderna längst vattnet och jag vill inte att han ska skada nacken.
Så, vad köper man för sele till en liten kille som helst vill vara helt naken om han fick välja? Jag har två olika selar och har använt dem sedan han var liten men han verkar inte vänja sig. Får se hur det går i vinter när jag tar fram ett täcke
Så, vad köper man för sele till en liten kille som helst vill vara helt naken om han fick välja? Jag har två olika selar och har använt dem sedan han var liten men han verkar inte vänja sig. Får se hur det går i vinter när jag tar fram ett täcke