Bästa schampot för vita hundar

isafore

Trådstartare
Min dalmatiner är typ GUL! :wtf: Har försökt tvätta honom med ett vanligt schampo utan bra resultat. Inför vår första utställning ska jag köpa en schampo anpassat för vita hundar för att verkligen få honom VIT. Men vilket är bäst? Finns ju en hel djungel! Jag kör i vanliga fall med Espree som jag är nöjd med. Espree har ett schampo för vita hundar, är det någon som vet hur det är? :)

Jag tycker det är väldigt svårt att få missfärgad päls riktigt vit med vanliga hundschampon, mina egna hundar har inte så mycket päls men ska jag få deras vita partier riktigt kritvita brukar jag använda flytande galltvål och sen schamponera och använda ett balsam efteråt.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
629
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 104
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: igbest
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 770
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar