Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket regntäcke är ni mest nöjd med? Jag har ett Hurtta vintertäcke som sitter bra, är regntäckena lika trevligt i passformen? Andra förslag?
Jag är väldigt nöjd med mina regntäcken från Hansbo och Hööks, trots hundar med knasig kropp i förhållande till storleken. Ivan har storlek 20-25, men har betydligt djupare/grövre bröstkorg och hals/backe än många andra hundar med samma storlek. Plus att han krummar ryggen när det regnar och han är sur, då krävs det att täcket kan följa med i rörelsen. Det har varit lite meckigt att få ihop...
Jag köpte ett regntäcke på hööks till mammas papillon och det satt väldigt bra på honom!Visst har du dv.pinschrar? de bär också svansen lite "över" ryggen? Har nämligen en liten papillon som har svårt att få plats med svansen då hon bär den så högt.
Visst har du dv.pinschrar? de bär också svansen lite "över" ryggen? Har nämligen en liten papillon som har svårt att få plats med svansen då hon bär den så högt.
Du måste visa bild här, för jag vet inte alls vilka du menarGillar Rukkas Stream-modell, och min nya kärlek Pomppa sitter så perfekt på heelern att jag blev tvungen att beställa ett åt corgin också.
Du måste visa bild här, för jag vet inte alls vilka du menar
Du måste visa bild här, för jag vet inte alls vilka du menar
Jag är väldigt nöjd med mina regntäcken från Hansbo och Hööks, trots hundar med knasig kropp i förhållande till storleken. Ivan har storlek 20-25, men har betydligt djupare/grövre bröstkorg och hals/backe än många andra hundar med samma storlek. Plus att han krummar ryggen när det regnar och han är sur, då krävs det att täcket kan följa med i rörelsen. Det har varit lite meckigt att få ihop...
Vilka täcken är det Ivan har?
Hittar bara storlek 25 som minst både på Hööks och Hansbo och Hurttas 24cm täcken är i vart fall för stort för Uno, är de mindre i storleken än Hurtta om det är 25cm han har? Har liknande problem med att de tillräckligt små täckena ibland ej går att spänna över bröstkorgen och står rätt ut bak då han är lite räkryggig när han inte spänner upp sig, sen är han också rätt trång mellan frambenen vilket inte gör det lättare Måste verkligen hitta ett täcke som passar nu när vi flyttar norrut på heltid.