Bästa pluggodiset?

Glass och naturgodis. Framförallt naturgodis! Köper jag vanligt godis så åker humöret bergochdalbana (och koncentrationsförmågan lika så), med naturgodis slipper jag helt det, och det är för mig dessutom godare :d Kan tilläggas att jag äter naturgodis när jag kör bil långa sträckor på natten också.
 
Glass och naturgodis. Framförallt naturgodis! Köper jag vanligt godis så åker humöret bergochdalbana (och koncentrationsförmågan lika så), med naturgodis slipper jag helt det, och det är för mig dessutom godare :d Kan tilläggas att jag äter naturgodis när jag kör bil långa sträckor på natten också.

Just nötter håller jag med om! Cashew och pecan är perfekta snacks som håller i längden tycker jag!
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
765
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 844
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 520
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp