Bästa pälsglansen!

S

Stolpskottet

Ska köpa pälsglans men skulle vilja ha lite tips om villken!
Hon är fux, om nu det skulle vara till nån hjälp :p

Så, har ni någon bra pälsglanstips ? :D

Sv: Bästa pälsglansen!

* puuuuutt *

Ingeeen som har någon bra pälsglans att tipsa om, eller någon som INTE är att rekomendera ? :bump:

Den där orange flaska. Fox... nånting. Helt klart den bästa enligt mig i alla fall. :)

Hejsan!

Den pälsglans jag tycker allra bäst om är nog Foxfire, men jag har igofs inte provat särskillt många :p

// Maria

foxfire är det bästa tycker jag och jag har provat en hel del..

Foxfire.. :bow:

* skriver upp på inköpslistan *

Jag använder en som heter SatinSheen.. slår foxfire med hästlängder tycker jag!

Jag använder en som heter SatinSheen.. slår foxfire med hästlängder tycker jag!

Fiebings Satin Sheen är riktigt bra! Mustangs märke är också bra, de blir inte så "flottiga" av det. Foxfire är ett av de sämre märkena tycker jag men det är ju lätt att få tag på.

Häromkring finns det på Travshopen och Stallbutiken men det finns på lite olika webshoppar också, t ex tumbleweed.se, mantorpstravshop.se osv

Senast ändrad:

Foxfire men testade TIB som var bättre ändå dock är foxfiren lite drygare men TIB kostar nästan hälften så inga problem direkt :angel:

:)Pälsglans från Emin är jättebra. stor blå flaska. effektivt och drygt.

:mad: Sjöbogårdens. ingen effekt öht. verkar mest vara vatten i den flaskan. Lincoln pälsglans köpte jag förra veckan. rekommenderas inte. Det blir bara klibbigt och kladdigt av den och tex man och svans blir svårare att reda ut än utan klibbet.(kanske kan bero på att den har ovanligt lång torktid, men jag vill inte vänta en halvtimme på att det ska gå att borsta efter lite sprayningar)

Personligen tycker jag bäst om C&D&M Man & Tail för man & svans samt C&D&M pälsglans för päls! //Linda

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 611
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
745
Senast: tara
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
974
Senast: Fiorano
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 338
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka