"This too shall pass"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta ingen skit har jag släppt, hårt och bestämt. Det leder bara till att skiten vänder och hamnar på dig istället. Man blir obekväm. Och faktiskt hatad.
Lite "Fake it until you make it"Det är ingen klatschig fras men det bästa jag har hört är att många människor fokuserar på vilka de (upplever att) de är, istället för vilka de vill vara. Om man inte är helt nöjd med sin självbild så finns det ju ingen anledning att hela tiden återvända till den som kompass. Fatta beslut utifrån vem du vill vara, så blir du så småningom sådan!
Progress always begins were your comfort zone ends.
Så viktig.1. Kompromissa inte bort din egen lycka.
Det är så otroligt många som tänker "ah, det här är ju inte mitt drömliv, men vi har väl det bra tror jag".Så viktig.
"Köp hästarna först." Tre ord som gav mig otrolig insikt i så mycket.
Tack. Den behövde jag just nu."This too shall pass"
yesterday is dead and gone, and tomorrow never comesLev och njut idag. Igår har varit och går inte att ändra på, och imorgon kommer tids nog.
Och så: Ingen annan kan bestämma hur du lever ditt liv mer än du. Trivs du inte, ändra på det.
Vilka är de där godaste råden eller annat som har gett dig insikt i livet, som har gjort det mer begripligt eller lättare att hantera? Eller annan klokskap som har hjälpt dig på något sätt, som du vill dela med dig av?
Bring it.