Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du glycerintvålen?Stübben lädertvål och Albion läderbalsam! Effax läderbalsam funkar också bra men doften på Albion får mig verkligen på fall ❤ Har mer eller mindre slutat med hästar men Stübbentvålen kommer följa mig livet ut för sko- och väskvård om inte annat
Japp.Menar du glycerintvålen?
Som rubriken lyder, vilken lädervårdprodukt (tvål/fett/olja/balsam etc.) föredrar ni? Jag har rotat igenom en massa grejor som legat undanstoppade och dessa är i behov av en hel del kärlek... Tips?
Jag har noterat att Equipe och Amergigos produkter typ har identiska flaskor/burkar med nästan samma namn. Undrar ibland om det är samma innehåll men bara annan etikett?Jag brukar köra flytande tvål och sadelfett från Amerigo. Ibland har det blivit Equipes motsvarande. Syperprodukter! Både tränare och sadelförsäljare har uttryckt att prylarna är i så fint skick.
Jag har noterat att Equipe och Amergigos produkter typ har identiska flaskor/burkar med nästan samma namn. Undrar ibland om det är samma innehåll men bara annan etikett?