Bästa hästen?

K

klockan

Som komplement till tråden "Bästa ryttaren", vilken tycker är världens bästa hopphäst? Vilken är den roligaste att se???

Jag tror jag tycker den lilla hästen som vann världscupfinalen, Dileme du Cephe, är bland det grymaste jag sett och tycker den är (var?? :cry: :cry: ) den bästa hästen. Den vägrar ju att riva trots att den hoppar som en helikopter :love: Och den är den klart roligaste att se dessutom.

Annars måste man man väl säga att Shutterfly och Baloubet är de bästa hopphästarna som både har kacaciteten och farten för omhoppningarna. Vad tycker ni?

Sv: Bästa hästen?

Jag är oerhört svag för Shutterfly, vilken häst! :d

Jag är väldigt förtjust i Fein Cera.
For Pleasure är en annan favorit och även vad den nu heter... Robert Smiths ena?

Får man svara med en gammal en? Som inte finns lägre..?

Ryans Son.. Den var fin, längesedan den tävlad men det har alltid vart min största favorit.

Fein Cera, Royal Kaliber (som ju dock är död nu) och Montender. Om man ska ta 'moderna' hästar.

God dag.
Måste säga att det finns många bra hästar.
Ni har nämt många =)
men måste ja säga nåra så blir det Pialotta och Goldika.
Och även Butterfly flip.

Baloubet du Rouet är söt. Fin häst som oxå busar på banan. Roligt att de att denhar det skoj

Håller med om at Dileme de Chepe var/är roligaste hästen att se på :-)

Den bästa måste ju vara Shutterfly har aldrig sett en häst med den kapaciteten förut...
Balloube är nog inte så dum heller...
For pleasure är också en himmla härlig häst...

Håller också med om att den söta hästen som vann världscupfinalen tillhör favoriterna! Den hade ju nästan ingen teknik alls, men en underbar kämpaglöd och glädje! Jag blev iaf. helt glad o se den hoppa!

Min favorit tävlar ju inte längre, men åh så fin...
Ratina Z
Alltid en favorit!!!

ratinaz.jpg

Annars är ju både Shutterfly och Goldika väldigt fina...och Pialotta!!

....Calvaro som Willi Melliger red på var ju himla fin å se på....

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 945
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 177
Senast: liiinnea
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 502
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar