Bästa CrockPoten?

Aliche

Trådstartare
Jag är supersugen på att köpa en sån crockpot, slowcooker. Men jag vet inte vad jag ska tänka på eller vad som är dealbreakers? Ska den ha nån viss effekt, större är bättre eller?
Vilken har ni, nöjda/inte nöjda?

Jag har en som heter just så och är stor. Kallar den för rymdskeppet och vi är kära. Jag gillar att den är stor för jag fryser in en del av det jag lagar. Jag vill också få i en hel kyckling och nåt kilo grönsaker ihop. Otroligt bra grej!

Jag är supersugen på att köpa en sån crockpot, slowcooker. Men jag vet inte vad jag ska tänka på eller vad som är dealbreakers? Ska den ha nån viss effekt, större är bättre eller?
Vilken har ni, nöjda/inte nöjda?

Timer och varmhållning är guld värt. Jag har en äkta crockpot, kallad krokodilen. En svart, typ 5 liter tror jag. Passar oss utmärkt i storlek, gryta för många får plats.
Den används bara på vinter/höst hos oss, lagar inte grytor på sommaren. Använder den enbart till det, men man kan ju göra allt möjligt i dem.
Perfekt om man ska ut en söndag, preppa på morgonen och fabulös gryta när man frusen kommer hem på kvällen.

Jag har en Electrolux som är typ 5,7 liter. Jag älskar den och gör väldigt mycket mat i den.

Varmhållning och timer skulle jag ha som krav, och att man kan välja mellan low och high i alla fall. :)

Okej, varmhållning och timer känns som ett måste. Storleksmässigt, om man vill få plats med typ 1 hel kyckling eller större styckdetaljer och grönsaker och typ potatis i samma vad behöver man då?

Liknande trådar

Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 694
Senast: Bison
·
Hemmet Jag funderar på att ge upp tanken på att släpa in gran i år. Kanske skulle saker och ting vara lite smidigare om vi bara har en gran på...
Svar
16
· Visningar
965
Senast: Linn-Nora
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273
Hemmet Jag ska flytta till hus där det inte finns torktumlare. Det är tveksamt om det ens får plats en (huset är litet). Jag har tvättmaskin i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 276
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar