xandoor
Trådstartare
Sv: Bärsele
kl
Oj vad svar jag har fått
Det låter ju som att de flesta rekommenderar manducan.
Min sambo hade varit in på Babyproffsen igår (visste inte jag om) och pratat med dem om sele.
Han talade om för dem att vi har en dotter med kolik som behöver bäras mycket plus att jag har ont i axlar och nacke plus har problem med ryggont.
De hade rekommenderat en Baby björn active. För den skulle vara mycket bra enligt dem. Bra passform och idealisk för personer med ryggont och om man behöver bära barnet länge.
Han köpte med en sådan hem till mig (ville överaska mig med den)
Jag har testat den i dag i ca 2 tim och har redan ont i ryggen.
Får inte svankstödet att sitta bra i svansken, får liksom allt tryck på axlarna och det känns som jag blir framåtlutad.
Tindra var ju dock nöjd att sitta i den så den verkade ju ok så.
Vad tror ni, kommer en manduca att sitta bättre på mig än denna BB ?
kl
Oj vad svar jag har fått
Det låter ju som att de flesta rekommenderar manducan.
Min sambo hade varit in på Babyproffsen igår (visste inte jag om) och pratat med dem om sele.
Han talade om för dem att vi har en dotter med kolik som behöver bäras mycket plus att jag har ont i axlar och nacke plus har problem med ryggont.
De hade rekommenderat en Baby björn active. För den skulle vara mycket bra enligt dem. Bra passform och idealisk för personer med ryggont och om man behöver bära barnet länge.
Han köpte med en sådan hem till mig (ville överaska mig med den)
Jag har testat den i dag i ca 2 tim och har redan ont i ryggen.
Får inte svankstödet att sitta bra i svansken, får liksom allt tryck på axlarna och det känns som jag blir framåtlutad.
Tindra var ju dock nöjd att sitta i den så den verkade ju ok så.
Vad tror ni, kommer en manduca att sitta bättre på mig än denna BB ?