S
stall1
Är det någon här som håller på med dessa grenar? Ska tävla mitt Criollo sto i sommar i detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon här som håller på med dessa grenar? Ska tävla mitt Criollo sto i sommar i detta
Hej!
Jag tävlar också barrel race, det är jätte kul. Jag ska eventuellt börjaq med pole bending i år. Jag och min häst blev SM tvåor i Barrel race förra året, det var så kul! Hoppas det går bra för dig och din häst, har ni bestämt några tävlingar än?
Ok!! Då måste jag veta vem du är *ler* Jag känner till dom flesta som tävlar det på den nivån. Min favvo är absolut Gittan Freter! Men det finns en lite tjej som rider en häst som har varit helt livsfarlig att hantera enligt rykten. Men det är en liten tjej som rider den och dom brukar ALLTID placera sig.. Är det kanske du??
Undrar bara om det är så att inom dessa båda grenar får man ha stångbett, två händer OCH tie down? Låter lite väl ihopbundet på något vis...Jag tycker personligen att en tie down signalerar att antingen man är hård i handen eller att man har fel bett...Kan man verkligen få ut max av en häst som är "ihoptryckt" så? Borde inte en häst med fri hals kunna ta ut stegen lite bättre...Jag fattar att hästarna är triggade till 1000 men ändå...Här är jag okunnig men undrande...