Barockforumet försvunnet???

KungTulle

Trådstartare
Hey, det var ju där igår?

Gunnar vad har HÄÄÄÄNT!!!!!!!!

Tusan också det är ju ett av de få forum som man faktiskt läser!

/KT

Sv: Barockforumet försvunnet???

Okej, men varför ligger det där nu?

Ska då inte tex westernridningen ochså flyttas dit och bli ett underforum? JU!

/KT

Kan man ju undra, du får ställa frågan till den o store Faderatorn....:D

Jag har fått för mig att Barock-ryttare är väldigt noga med att påpeka att det inte går att tävla i Barockridning. Det går då inte att jämföra med western eller övrig tävlingsrelaterad ridning.

Det kommer lite mer info om detta och övriga omflyttningar under dagen hoppas jag. ;)

Jo men Gunnar....NH går ju inte heller att tävla i och det har ju en egen kategori....

Fast bra att du inte tog bort det helt!

/KT

vad gör det egentligen om barockforumet har en egen sida?
vi är ju så många som är där!! det går att tävla i barock från och med 2006 har jag läst tror ja?? hmm måste kolla upp

Det passar väl bra där?? Vad skulle det annars ligga under?

;)

visst det funkar ju där oxå. Men varför inte ha ett helt eget forum...det har ju gått förr.. typ senast i dag

Carooooola, har du glömt mina PM eller funderar du fortfarande på dem?

Jag tänkte, för ibland glömmer du ju av dina PM. ;) :o

(Har inget att göra med tråden men vaddå...)

Alla underforum är helt egna forum, enda skillnaden är att de inte syns direkt i menyn till vänster.

De flesta av dessa kanske dessutom får fler besökare i och med att de ligger som underforum till väldigt välbesökta generella forum högt upp i menyn.

ähh jag gillar inte den nya förändringen!! alla ja pratat med ang barock forumets flytt e också irriterade

Skulle det inte kunna gå att göra någon typ av "underlänk" till dessa forum då så man slipper gå igenom andra forum för att ta sig dit???

Nog för att nu när jag funderat på det så e det inte så dumt att NH ligger under hästhantering...

Kan man i samband med detta förtydligande att islandshäst ligger under tävlingsgrenar rensa upp igen så inte majoriteten är gnägg, avel, hästvård, foder etc ?

En försvinnande liten del handlar om gångartsträning och tävling vilket gör att de som vill diskutera detta inte ids leta efter ett fåtal trådar som hamnar bakom "skräptrådarna".

Om det nu är så att det inte ska vara en tävlingssida längre utan ska få handla om färger, eksem, foder, bilder, namn etc etc så kan man väl i konsekvensens namn ta bort beskrivningen av sidan och plocka bort den från tävlingssektionen.

Vilket jag iofs tycker skulle vara en STOR försämring :( men bättre än ständigt behöva tjafsa med "min lilla isis är sååå sööt"-klientelet.

Gunnar skrev:
Alla underforum är helt egna forum, enda skillnaden är att de inte syns direkt i menyn till vänster.
Fast min dator vissar underforumen i menyn till vänster även, vilket jag tycker är bra, skulle bli jobbigare att behöva klicka först på snack & annat eller gnägg för att sedan komma till ungdom.

Lite irritersamt är att som någon annan tagit upp, att markerar jag gnägg som läst, blir underforumen också lästa.

Jo den gör det nu, men inte i början. Fast ni vet Rom byggdes inte på en dag, så när en ändring sker blir det alltid lite hackigt i början.;)

Tycker det är snårigt med alla nya underkategorier! För många helt enkelt. Ridning var väl bra som det var? Ser inte riktigt varför det måste delas upp i fritidsridning och barock tex? samma sak med häst hantering. vad motiverar ändringarna?

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 656
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 640
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 693
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30