Barnvakter är bra att ha

Gnist

Trådstartare
:D
Barnvakten_1.jpg


Barnvakten_2.jpg


Tinka_valp_1.jpg


Tinka_valpar_5.jpg


Tänk..Nu är det bara ca 2 veckor innan de flyttar de små trollen :crazy:
Vi sparar ju en själv och vad det verkar, så kommer det nog in 2 (istället för en) valpar nu framöver :love: :D
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

:eek: :eek:

Nej, nej Tinka är inte mamma åt dessa valpar. Hon är ju en Finsk Spets ju och de får röda valpar :p

Mamma Molly
Mollyhemsidan.jpg


Valparna är renrasiga jämthundar :love:

Pappa Rix
Rixhemsidan1.jpg
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Vi sparar ju en själv och vad det verkar, så kommer det nog in 2 (istället för en) valpar nu framöver :love: :D

Förstår inte riktigt vad du menar...?! :confused: Antingen är jag trött eller så vet jag inte....:angel:
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Åh vad jag älskar små söta tassar. Skicka en närbild på en tass snälla!!!:love: :D

Dom är ju så otroligt söta, kul med barnvakten som sitter och passar underverken, h*n såg supersnäll ut.

Om du tröttnar på nån av trollena vilken som helst så skicka den till mig.:love:
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Ur denna kull sparas en valp. Jag har planerat att köpa en ny vallhund nu i vår och nu har maken fått nys på en jämtvalp efter extremt intressanta obesläktade linjer, som vi nog kommer att köpa om han som har den inte paniksäljer den till någon annan, eftersom vi inte kan hämta den förrän om ca 2 veckor :crazy:

Har dock meddelat honom att vi absolut vill köpa den, men han vill bli av med den snarast möjligt, så risken finns ju att den då åker till någon annan istället om han inte vill hålla den i 2 veckor åt oss :eek:
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Den där katten kan jag ta om du tröttnar ;) En av mina är precis som din, som ska vara med överallt. är så himla mysigt :)
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Okej, då hänger jag med. Ny BC eller?
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Han borde ju hålla valpen åt er i 2 veckor tycker jag. Kan ni inte få någon annan som tar den i 2 veckor om det krisar?
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Känner i princip ingen därnere, som kan tänka sig ha en 3-månaders jämtvalp i 2 veckor.

Vi skulle höras av i helgen, så får vi se hur det går. Det kommer nog fler tillfällen med de linjerna misstänker jag och för vår del är det ju inte sådan panik att vi gråter blod om vi inte kan köpa just den här valpen.

Förhoppningsvis, så löser det sig..Annars får vi vänta ;)
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Vart är där nere då? Fast nere för dig är nog långt upp för mig antar jag.
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Och är det ännu längre ner kan den vara här :)
Här har vi haft lite olika hundar på löpande band ett tag känns det som, men det är bara kul. Och är alltid kul att kunna hjälpa till.
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 599
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 462
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp