Barnvagnar

I

Inredningstok

Tänkte vi kunde diskutera barnvagnar här :) jag har en röd kronan men skulle så gärna byta klädseln
Mot en svart och läst att det går att köpa men hittar det ingenstans :( inte på deras hemsida heller.. Får ringa dit någon dag men tänkte jag kunde ju höra här :) och om ngn har något att säga om denna vagnen :) den e köpt beg o jag har bara test kört den än :)

Sv: Barnvagnar

Jag la in en länk men det var tydligen inte okej. Nåväl, sök igen på hemsidan, under tillbehör/reservdelar tror jag det var, så har de klädsel.
Snitsig förresten att kunna få en "ny" vagn på det viset!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 437
Senast: lilstar
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 685
Senast: Lhas
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 177
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila