Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem där tycker jag är rätt roligt, Ubongo är rätt klurigt även för vuxna, det finns en minivariant som fungerar bra, Labyrinth, tyckte jag var kul både som barn och som förälder.Någon som har tips på bra spel som 4-5-åringar kan spela med sina föräldrar?
Funderar på ett som heter The magic tower men det kanske är för svårt för 4-åringen? (Dessutom gillar jag inte att det går ut på att rädda prinsessan )
Mato mato tittade jag faktiskt på. Ska kika på det igen, tack!Den försvunna diamanten är det som är mest populärt att spela hemma hos oss. Krävs dock att vuxen sitter med när det gäller 4-5 åringar.
Mato Mato är ett jättekul enkelt spel som inte tar så lång tid att spela och ändå är fiffigt både för barn och vuxna.
Labyrint (från TV) Det enda spel hittills som femåringen klarat av som jag tycker är nästan ok att spela.Någon som har tips på bra spel som 4-5-åringar kan spela med sina föräldrar?
Funderar på ett som heter The magic tower men det kanske är för svårt för 4-åringen? (Dessutom gillar jag inte att det går ut på att rädda prinsessan )
Det är alltså inte det där gamla där man rullar en kula genom att vicka den genom en labyrint?Labyrint (från TV) Det enda spel hittills som femåringen klarat av som jag tycker är nästan ok att spela.
Övriga har varit så lealösa att det är väldigt tråkigt.
(hm kanske faktiskt ska köpa ett kinaschack)
Nej, det hänger ihop med det oerhört populära tv-programmet med samma namnDet är alltså inte det där gamla där man rullar en kula genom att vicka den genom en labyrint?
Nope ojoj då ska man försöka klistra liteDet är alltså inte det där gamla där man rullar en kula genom att vicka den genom en labyrint?
det gäller dock att ingen av deltagarna är en dålig förlorare...Den försvunna diamanten är det som är mest populärt att spela hemma hos oss. Krävs dock att vuxen sitter med när det gäller 4-5 åringar.