Barnrummet

Bollen

Trådstartare
Jag har börjat inse att det är dags att fixa iordning barnrummet här hemma. Men jag har idétorka.

Det jag vet är att vi ska dra in vatten dit så vi kan ha ett handfat vid skötbordet. Men resten färger, möbler och andra praktiska lösningar.

Alla tips och bilder är väldigt välkomna:bump:

//Bollen
 
Sv: Barnrummet

Tänk på att det räknas som våtrum om ni drar in vatten dit, med allt vad det innebär med våtrumsspärr odyl...

just därför jag aldrig fick handfat i skötrummet...
 
Sv: Barnrummet

jodå, det tänker vi på. Min bror fixar det, han har egen byggfirma...:bump:
 
Sv: Barnrummet

jodå, det tänker vi på. Min bror fixar det, han har egen byggfirma...:bump:

Tänk också på att det är rätt kort tid ni behöver handfat i barnrummet. Det är rätt jobbigt att plocka bort det sen också.

När vi fick barn ett bytte vi alltid på det fina nyinförskaffade skötbordet. När vi fick barn två, rätt tätt inpå, tyckte jag det var jobbigt att byta på skötbordet. Alltid när jag väl fått upp lillen ramlade den store eller hittade på ngt hyss. Jag var helt nojig på att lillen skulle ramla ner när ngt akut hände med nr 1. Därför började jag byta på golvet, på en handduk eller ngt. Mkt lättare!
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 201
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 667
Senast: MML
·
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 948
Senast: Araminta
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 640
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp