Barnrummet

Bollen

Trådstartare
Jag har börjat inse att det är dags att fixa iordning barnrummet här hemma. Men jag har idétorka.

Det jag vet är att vi ska dra in vatten dit så vi kan ha ett handfat vid skötbordet. Men resten färger, möbler och andra praktiska lösningar.

Alla tips och bilder är väldigt välkomna:bump:

//Bollen

Sv: Barnrummet

Tänk på att det räknas som våtrum om ni drar in vatten dit, med allt vad det innebär med våtrumsspärr odyl...

just därför jag aldrig fick handfat i skötrummet...

Sv: Barnrummet

jodå, det tänker vi på. Min bror fixar det, han har egen byggfirma...:bump:

Tänk också på att det är rätt kort tid ni behöver handfat i barnrummet. Det är rätt jobbigt att plocka bort det sen också.

När vi fick barn ett bytte vi alltid på det fina nyinförskaffade skötbordet. När vi fick barn två, rätt tätt inpå, tyckte jag det var jobbigt att byta på skötbordet. Alltid när jag väl fått upp lillen ramlade den store eller hittade på ngt hyss. Jag var helt nojig på att lillen skulle ramla ner när ngt akut hände med nr 1. Därför började jag byta på golvet, på en handduk eller ngt. Mkt lättare!

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 454
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 788
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 531
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud